Nå er det ikke lenge til!

Å, så herlig det er med vår! Og tenk at det ikke er lenge til vi kan sitte ute.
Disse bildene som jeg tok i hagen i fjor, får meg ihvertfall til å lengte etter grilling og rosevin:-)

Hvis du ser nøye etter, kan du skimte støvsugeren og diverse matrialer inne i stua.
Vi var akkurat ferdig med gulvlegging, og hadde ikke møbler enda på denne tiden i fjor, så da var det deilig å kunne være ute!

Mmm, blåskjell på grillen, det gleder jeg meg til!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. MMM Brings back memories :) Du er en fabelaktig kokk :)

    SvarSlett
  2. Er det ikke godt å ha noe å glede seg til!!
    Vitner om et nydelig stykke måltid det der, det der så hyggelig!!
    Morsomt med støvsugeren som statist :)) *smil*
    Og du strålende menneske, You made my day!!!
    Vet du jeg ble så glad for din kommentar :))
    Ja nå smiler jeg langt inn i neste uke - så tusen hjertelig takk skal du ha snille du!!
    Ha en strålende helg Jeanette!
    klem Lokki

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!