Mmm nybakt brød!

I det nyeste Shape up (Mai/2010) kan du lese om hvor enkelt det egentlig er å bake sitt eget brød.
Yngvar har bakt, og jeg har smakt. Og jeg lover at det var digg!
På denne saken jobbet jeg sammen med en kjempeflink stylist som heter Stine Rydningen, det er hun som har stylet bildene, mens jeg har fotografert.
Les alle oppskriftene i Shape up!

Yngvar er Shape ups ekspert på trening og kosthold.
En superhyggelig kar, som kjenner sin deig:-)


Carpe diem!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Så utrolig fine bilder du har tatt. Jeg får kjøpe shape up etter jobb.

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Ja jeg syr for det meste varmeposer til små hunder som kan brukes til flere ting. De jeg har selv til min hund bruker jeg som kose/varmepose på lange turer, teppe til bil/bur o.l og reiseseng. Noe klær har det blitt også, men ikke så mye foreløpig. Gjør dette litt for moroskyld foreløpig, men kunne tenke meg å starte evt litt større senere.

    SvarSlett
  3. yum..dette så skikkelig godt ut.. kjempefine bilder :)

    SvarSlett
  4. Off.. Det som ikke skal skje i bhg, skjer.. :( Tlf ringer og de sier at hun har brekt fingeren! Og kuttet seg kraftig..

    Hun er mye bedre nå! :) Ler og leker..

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!