Loppislykke!

Det er faktisk mange år siden sist jeg var på loppemarked.
Da jeg var liten var jeg det ofte, og jeg husker mamma ikke var så glad for all "driten" jeg kom hjem med. Men hvilken lykke det var å stappe en bærpose full av babyklær til dukken min, for bare 10 kroner!

Noen år etter er det andre ting jeg ser etter.
Førsteprio: En sjenk jeg kan pusse og male.
Andreprio: Stol til kontoret.
Tredjeprio: Settekasse, som også skal pusses, males og stæsjes.
Det er greit å ha et mål når man er på loppis!

Og dette var det første vi så, min svigerinne, niesa mi Helena og jeg. Drømmesjenken!
Den ble min for 300 kroner, og jeg begynte å pusse på den samme kveld:-)

Lilla er yndlingsfargen min, og denne stolen passet jo perfekt! Jeg blir jo nesten kamuflert i den:-)

Svigerinne Ingvild vurderer en skap.

Helena (og pusen, selvsagt) var mest opptatt av en søledam hun fant.

Jeg måtte le da jeg så denne, er det HER alle disse store pepperkvernene folk som ikke har giftet seg før de er 30 får havner!? (Med tekst på og alt mulig!)

Settekasse fant jeg! Den er mitt prosjekt fremover. 30 kroner!

Dette kjøpte jeg kun for rammens skyld.

En nydelig lysestake med speil!

Med herlig rust!

Og den lilla stolen ble også med hjem, og får plass på kontoret mitt i kjelleren.

God tirsdag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Mye fint her!
    Loppemarked er moro når man finner ting man håper på.

    SvarSlett
  2. Sjenken var et kupp! Gleder meg til å se den ferdig oppusset!

    SvarSlett
  3. hei hei!
    Du har jo vært kjempe heldig! Du fant jo alt du var ute etter! :)

    SvarSlett
  4. Du er Dyktig til å ta bilder - OG Dyktig på loppemarked!
    Her var det ikke mye dritt!!
    Den lilla stolen var helt *dååån* *smelt* *kokko- kokko* - MAKALØST FLOTT!!
    Også så herlig med Helene og pusen!!
    Kos deg med prosjektene, det blir nå kan skjønne flottesen!!
    Ønsker deg en strålende uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  5. Uff skrev feil - ikke Helene, men Helena!!
    Slikt slurver man ikke med!!
    Beklager Helena :))
    Flere klemmer!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Åh, det var dette loppemarkedet jeg skulle på, men det krasjet med Strynetur. Den lilla stolen misunner jeg deg litt, den var KUL! Jeg har tenkt meg på loppis i Skedsmohallen på lørdag!! TUDELI-TU! Jeg har forresten lagt inn bildene fra interiørbutikken i Danmark nå.

    SvarSlett
  8. Så mye fint du kuppet med deg! Gjør gråstein til gull - simsalabim :)

    Gleder meg til å se resultatet! Du er så utrolig kreativ og flink, Jeanette! Overrasker stadig.

    Stor klem fra inspirert Hamar-beundrer

    SvarSlett
  9. Fantastiske kjøp :)Det er ikke alltid man er SÅ heldig på loppemarked :) Men det gjelder å ha et godt øye og ikke minst et kreativt øye :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!