Barkebrett og knottedilemma

Ute i hagen har vi liggende noen svære vedkubber som vi ikke har fått hogget opp enda. Siden de har ligget en stund har barken falt av, og jeg kom på at det må jo kunne brukes til noe!
Telysholder for eksempel!




* * *

Ellers er jeg i full gang med loppissjenken min.
Nå er jeg ferdig med å pusse, og skal i gang med grunning og maling. Jeg skal male den helt hvit.
Har planer om å kjøpe nye knotter, istedenfor nøkkelhullene som er der nå, men syns det er fryktelig vanskelig å velge!
Foreløpig står det mellom disse tre, hva syns du?
(Alle knottebildene er lånt fra http://www.boligfryd.no/ )


Knott nr 1

Knott nr 2

Knott nr 3


Syns du jeg er langt ute på knottevidda, og har bedre forslag, kom med det!
I mellomtiden: God onsdag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Hei:)
    Kjempefin skjenk! Jeg synes knott nr. 1 passer best til denne. Ellers var nr. 2 stilige!!
    Hilsen fra ANKI

    SvarSlett
  2. Hei!
    Knott 2 og 3 såg jeg på bohus, ikke så vakre som på bildet desverre..(syns jeg) er ute i samme ærend vettu :)fant en på bohus som jeg kanskje kan bruke på Helenas komode men dei var selvfølgelig utsolgt for dem..

    SvarSlett
  3. Eg gleda meg til å sjå resultatet når du er ferdig å male:)
    Svigers har samme sjenken,og eg har so lyst å male den kvit :)
    Dumå legge ut bilde når du er ferdig!
    Klem :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!