JAJAJA VÅR!

Nå vil jeg ha mindre av dette....

... Og dette...

... Og dette...

... Og MYE mer av dette!

Det er så utrolig deilig med sol, og direkte frydefullt å se snøen smelte!
Vi måtte til og med måke taket på huset i år på grunn av mengden snø. Det er ikke moro!

Idag har jeg vært på tre jobber, pluss at jeg er blitt fotografert selv! Det er ikke så ofte. Og det var meget uvant å stå på den andre siden, må jeg si! Men jeg har bare godt av det:-)
Jeg ble fotografert for et magasin i forbindelse med bloggen min, hvor og når forteller jeg siden:-)

I helgen skal jeg til Athen!
Gleder meg masse, det blir godt bare å komme bort fra snøen, syns jeg.
Athen har lenge vært en drøm, jeg er kunsthistorie- og filosofi-interessert, og da er jo Athen THE place to be:-)
Og på søndagen vet jeg det er et stort utendørsmarked, der har jeg planer om å gjøre et kupp eller to!
Har du tips til fine kafeer, gode restauranter, billige antikvitetsbutikker eller andre ting, kom gjern med det!

Riktig god helg til deg.

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Å, så heldig du er! Jeg har desverre ingen tips, men ønsker deg riktig god tur og håper du finner noen kupp mens du er der!

    SvarSlett
  2. HIhi, kos deg i Athen regner emd det er mindre snø der;)

    takk for koselig kommentar inne i bloggen min .

    Kos deg masse der du er!

    GundaM

    SvarSlett
  3. hei hei!
    wow athen... gleder meg til å se dine flotte bilder der fra!
    God tur!! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!