Putedilla

Hva er vel bedre, etter en slitsom dag på jobben, enn å slenge seg ned i en sofa full av myke puter?
Jeg har fullstendig putedilla, og har egentlig alt for mange:-)
Jeg elsker å kombinere ulike strukterer og farger!

Denne er fra Living, og den er jeg veldig fornøyd med. Jeg elsker strukturen!

En søt pute jeg fikk av min svigerinne til bursdagen min.
(Fra "Himmelrommet")

Denne fant jeg på salg i en nettbutikk!

Disse har min kjære bestemor Mimmi strikket, de fikk jeg i 30årsgave:-)


Det er en hektisk dag idag, og jeg er enda ikke ferdig med arbeidsdagen, så dette blir et kjapt innlegg fra meg bare:-) Jeg må ut og fotografere!
Håper du får en fin tirsdagskveld!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. et lite tips som kan väre kult. Bruk gamle gensere eller finskjorter som du ikke lenger bruker og sy puter av dem. Stapp inn puta i genseren og sy igjen endene. Jeg gjorde det mye för og det ble veldig kult.

    SvarSlett
  2. Oj, kult! Det må du legge ut på bloggen din:-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!