Engledrøm og blomstergleder

Da var helgen overstått. Lørdag var jeg tur innom "Bo bedre"-messa på Exporama. Ikke så fryktelig spennende egentlig, fikk litt følelsen av å ha betalt 100 kr for å samle inn en bunke brosjyrer...
Det føltes ihvertfall som halvparten av utstillerne var varmepumpeleverandører, og minst en tredjedel solgte kjempedyre uteboblebad. Jeg savnet mer interiør!
Så etter den skuffelsen måtte jeg bare innom Plantasjen for å "kikke litt".
Vi vet alle hvordan det ender!

Jeg ELSKER engler, og da jeg så denne kunne jeg bare ikke la være.

Den skal stå ute i hagen til sommeren. (Jeg har jo ikke mange engler ute...)

Foreløpig får den stå i stua:-)


En blomst ble det også, siden jeg har drept et par-tre den siste måneden ble det litt stusselig hos meg.

Eføy er dritvanskelig, spør du meg, så vi får se hvor lenge den lever:-)
Enn så lenge er den veldig fin!

Og dette, min kjære venner, er min første plastikkblomst!
Takk til alle som deltok i debatten:-)
Jeg har kommet til følgende: Så lenge plastikkblomsten ser ekte ut, og så lenge man supplerer med ekte blomster, er det ok.

Jeg syns ihvertfall ikke denne så så verst ut!


Mandag-schmandag, håper du har hatt en fin helg:-)


*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Hihi, eføy er det eneste jeg IKKE dreper omtrent:P

    SvarSlett
  2. WOW den var nydelig ...
    må nok nedom plantasjen i morgen ser det ut som ;o))
    Takk for tipset ;o)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!