Påskeoverraskelser

På lørdag fikk jeg hele to presanger, og det uten at jeg har bursdag eller noenting!
Og jeg ELSKER presanger, både å gi og å få:-)
Da er det godt med snille venninner.

Dette påskeegget fikk vi av min svigerinne. Hun har laget det selv, med decoupage-teknikk. Hun malte hele egget hvitt først, og brukte pene servietter som hun limte på. Kanten har hun pyntet med blonder. Nydelig!

Inni egget var det tekster og dikt:-)

Og disse to koppene fylt med godteri.
Takk Ingvild!

To slike nydelige blomsterpotter fikk jeg av min venninne. De passer jo perfekt til mitt hjem:-)


Her er det busy for tida, men det roer seg nok snart. De fleste tar jo påskeferie. Enn så lenge er det litt å gjøre, så nå må jeg henge i!

*-* Jeanette Bækkevold *-*


Kommentarer

  1. En slik kopp synes jeg egentlig at jeg skulle fått også ;o))

    herlige gaver, legger det påske egget på minnet, det kan jo hende at jeg finner ut en dag at jeg kan lage ett slikt ;o)

    Ha en fortsatt flott påske !!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!