Gaveeske

Jeg har altså helt dilla på yoghurtnøtter for tida, og noen steder har de disse eskene til å ha dem i.
Jeg har tenkt på en stund at de må kunne brukes til noe, de er jo så fine!
I går var det min søsters bursdag, så jeg lagde en gaveeske av den.

Ikke så vanskelig, bare lim og brukt gavepapir.
Lim og klipp til, og VIPS! så har du en fin gaveeske:-)

Jeg har en tang som stanser ut bokstaver, det blir billigere i lengden enn å kjøpe ferdige bokstaver.

Noen små detaljer som merkelapper, silkebånd og tyll gjør susen:-)

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Så kreativt og lekkert!! Kom innom bloggen din via via, og jammen var det mye fint. Er det du som har tatt de nydelige bildene her?

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!