Gresk inspirasjon

Håper du har hatt en fin helg, selvom den ikke er helt over enda.
Selv har jeg vært på kurs, både i går og idag. Men nå har jeg fri, og blogger litt for deg før jeg skal begynne på den utrolig morsomme oppgaven å rydde... Blæh!
Men det må jo gjøres... Hjemmekontoret i kjelleren trenger definitivt et grep! Her ligger det alt mulig rart som enda ikke har fått en adresse.
Et raskt sveip over rommet avslører: Smykker, varmeflasker (2 stk faktisk), papirer i store hauger, malesaker, C-vitaminer, telys og ledninger. Som du skjønner et salig rot!
Og tror du kofferten fra Athen har kommet lenge enn stuegulvet? Neida!

Uansett: Her kommer siste innlegg fra Athen:-)


Dette treet syns jeg er så fint, aner ikke hva slags det er, men skulle gjerne hatt et sånt et i hagen!

Et lite interiørtips fra hotellet vi bodde på: Foto-tapet, der en liten firkant i bildet er i farger, mens resten er i svarthvitt. Effektfullt! Dette kan lett gjøres i Photoshop eller lignende bildebehandlingsprogram. I etterkant kan man sette opp en kul ramme rundt akkurat det fargede området.
Nå går det jo an å bestille foto-tapet med ditt eget bilde, f.eks her: http://www.tapetshop.no/.

Fant en butikk som hadde et mega-utvalg av perler!

Dette er lokalet, flere millioner av perler!
Og det verste var at det lå tre, fire slike butikker på rekke og rad.

En moderne taverne, Oineas, i Monastiraki.

Veldig kult interiør, med rustikke gulv og reklameplakater og gamle hermetikkbokser som pynt!

Maten var så som så, men en kul opplevelse!

En veldig moderne  restaurant i parken Zappeion. God mat og kult interiør!
Spesiellt lysekronene var noe for seg.



Nei, nå MÅ jeg rydde:-)
God søndag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Det eneste jeg savnet, var LUKTEN...!!!! eller så var det nesten som jeg var på reise selv...! Det ser ut som du har hatt en fantastisk reise.
    Takk som lar oss få se bildene dine ;O)
    Ha en fortsatt fin Søndag...
    .med RYDDING!!

    SvarSlett
  2. er inne å nyter enda flere bilder fra athen:)
    håper du fikk rydda opp!:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg :)

    Klem,Kari

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!