Syrintid

Endelig er syrinene her!
Jeg elsker syriner, det er en av mine favoritter. Men dessverre varer de så kort, så kort, så det gjelder å nyte (og lukte) mens de er her!
Denne vakre buketten fikk jeg av min mor idag:-)

Dessverre har jeg ikke syrin i hagen selv, så da min svigerinne og svoger skulle kvitte seg med sitt tre, så jeg selvsagt jatakk til det!
Historien om hvordan det gikk får du i morgen.-)



Min kjære bestemor som nettopp er kommet hjem etter et halvår hos familie i Australia, kom hjem med denne vakre duken til meg!

Den har hun sydd selv, og jeg elsker den.

Duken har sommerlige farger.
Takk Mimmi!


I morgen reiser jeg og kollega Kjersti til Ålesund og omegn, og vi skal reise rundt og lage interiørreportasjer!
Det gleder jeg meg til!
Ha en fin søndag så lenge.

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Syriner er flotte helt enig ;)
    Vi har mange busker i hagen, men ingen syriner!
    Så fint du har det ;)

    SvarSlett
  2. Hei! Har hørt at man skal banke syrinstilkene med hammer, så varer de lenge :-) Koselig å titte innom deg igjen :-)

    Linda:)

    SvarSlett
  3. Syriner er fntastiske!*smile*

    Flotte bilder!

    SvarSlett
  4. ...*oppgitt*
    jeg har et tastatur der knappene henger seg opp...det er fryktelig frustrerende...tar laaang tid å skrive riktig...

    ...*puh*

    ..men du skjønte sikkert at det skulle stå: Syriner er fantastiske!*blunkesmil*

    SvarSlett
  5. Hei på deg :)
    Så fin blogg du har med nydelige bilder :)
    Duken du har fått var bare helt nydelig, venter enda på syrinene i hagen her, er så kaldt at det ikke har kommet blomster enda, men vakre er de når de kommer :)
    Har lagt meg til som følger å gleder meg til å se mere fra deg :)

    Ha en fin kveld
    Klem Mette :)

    SvarSlett
  6. Ja..de er nydelige men står ikke lenge.Ennu jeg knuser stilkene....
    En alldeles vakker duk du har fått,flink bestemor du har..
    Ha en fin tur til Ålesund..
    klemklem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!