Reisereportasje fra Oslo

God fredag!
En uke er gått siden siste innlegg her på bloggen, og grunnen er at jeg har vært sengeliggende. Men nå er jeg på bena igjen, ihvertfall delvis, og klar for blogging:-)

Denne uken har jeg og journalist Inga Holst en sak på trykk i Hjemmet. Det er en reisereportasje fra Oslo.
Der får du massevis av supre tips, til alt fra interiørbutikker til steder du kan lære tango!
Les mer i ukens Hjemmet.

Oslo har mange fine delikatesseforretninger.



For ikke å snakke om interiørbutikker!




Og steder du kan kjøpe deg te som er litt utenom det vanlige.












* * * * *

Ellers gikk jeg som styremedlem i Frilansjournalistene/ Norsk journalistlag (FJ/ NJ) dessverre glipp av landsmøtet denne uken.
Synd, men sånn er det, jeg var som sagt sengeliggende.
Men jeg fikk en hyggelig melding fra landsmøtet onsdag kveld: Jeg har, sammen med tre andre, fått noe som heter Trym-prisen!
På NJs nettsider står det "Trym-prisen deles ut for spesielt stor innsats som tillitsvalgt."
Les om prisen HER.
Det er selvsagt en stor ære, og jeg ble både rørt og glad! Det er så hyggelig å bli satt pris på, og det motiverer til videre arbeid:-)

Så en hyggelig start på helgen der, altså!
Til uka skal jeg og journalistkollega Kjersti på turné i Ålesund-området! Vi skal lage en masse spennende interiørreportasjer, og det gleder jeg meg til:-) Har du et godt tips? Kom med det!

Gooood helg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Fab blog post - I'm missing Oslo soo much!

    Mxx

    SvarSlett
  2. Da skal jeg ut og kjøpe Hjemmet før neste Oslotur. Gleder meg til å se annet enn Karl Johan!

    Ønsker deg god bedring og gratulerer med prisen.

    Lykkeliten

    SvarSlett
  3. så fint det er i Oslo - bra du tok turen! Nydelige bilder, særlig de fra tebutikken liker jeg! :)

    klem!!!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med pris!!

    Og nå må jeg ut og handle blad, igjen, blir som regel sånn etter å ha sett fristende bilder inne hos deg, men har da heller aldri blitt skuffet ;)

    Masse god bedring og GOD HELG :)

    SvarSlett
  5. Så mange flotte bilder, Jeanette! Ser dere har vært på Løkka:))

    Ha en super helg! Masse god bedring!!

    KLEM:)

    SvarSlett
  6. Nok en gang må jeg gratulere deg med pris, Jeanette!
    Jeg vet hvor mye du jobber for at vi frilansere skal kunne ha et levebrød også i årene framover, så denne prisen var vel fortjent.

    Klem!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!