Romantikk, takk!

Idag har min kjære og jeg vært kjærester i 13 år.
Hurra!
Og siden jeg elsker både feiringer og romantikk, er det intet jubileum som går upåaktet hen i dette huset. Ånei, du!
Hverdager er det nok av, så jeg mener man skal omfavne enhver anledning til å feire noe. Det er en måte å vise at man setter pris på noe.

Mange har skyhøye forventninger til romantikk, men det behøver ikke å være så komplisert.
Det er faktisk tanken som teller. Dessuten handler et forhold om å gi og ta, ikke forvent å få noe hvis du ikke gir noe selv. Jeg har ofte hørt om skuffede koner som ikke har fått blomster, men så har de heller ikke gjort noe for mannen sin selv heller.
Jeg lager alltid et kort til mannen min med "jeg elsker deg" på, og vi spiser alltid en bedre middag sammen, enten hjemme eller ute på restaurant.



I år overrasket jeg min kjære, som  kom ganske medtatt hjem fra guttetur idag, med et pent pyntet bord og en bedre middag hjemme.

Borddekking syns jeg er supergøy, og jeg benytter enhver anledning til å gjøre nettopp det.

Idag gikk jeg for den romantiske looken, selvsagt.

Jeg pyntet med bordkortene fra bryllupet vårt.

Vårblomster er vakkert og romantisk. Hvitveis og noen greiner fra hekken vår, som straks er i full blomstring.

Lysestaken kjøpte jeg faktisk på loppis i går! (Herregud, som jeg e l s k e r loppis!)


Og siden mannen min elsker sjokolade, klinte jeg til med sjokolademuffins og jordbær til dessert.
Jeg har kjøpt meg disse nydelige formene i keramikk fra Ib Laursen, og de passer perfekt til muffins.


Nyt helgen, den er ikke over riktig enda:-)

*-* Jeanette Bækkevold*-*

Kommentarer

  1. Man må ta vare på de dagene som betyr litt ekstra:) Det er som du sier nok av hverdager.

    HA fortsatt en fin kveld og ferirng!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så Romantisk <3 Gratulerer til dere begge. Jeg skal bli flinkere til å gi! Så kommer kanskje blomstene av seg selv ja.... :)

    Hallooo! Jeg må jo ikke glemme det jeg kom innom for! Her har du en invitasjon til feiring på bloggen min! :) Kom å delta i Give Away'n min og vinn verdens nydeligste sommerveske.

    Alle leserene diner er selvsagt velkommen også :)

    Ha en nydelig uke Jeanette!

    SvarSlett
  3. mmmm den muffinsen så veldig god ut, og så romantisk med bordkortene fra bryllupet deres. *♥*

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Vakkert innlegg som alltid!
    Ønsker deg vidundelige maidager!
    Klem : )

    SvarSlett
  5. Slik skal det gjøres ja. Fint bord du har dekket igjen!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye! Åh, de muffinsene så over snittet gode ut! Kan du legge ut oppskrifta her på bloggen? Ha en fin kveld :-)

    Andrea

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!