Men in black

For en liten stund siden fikk jeg besøk av to sorte menn.
Jeg fikk dem av en kamerat, fordi jobben hans skulle kaste dem. (Takk Jim!)
Nå har jeg forvandlet den ene av mine Men in black (som en leser kalte dem, søren at ikke jeg kom på det!)


Før
 
Etter

Jeg har kledd den forhenværende sorte mannen i sider fra en gammel, religiøs bok, kjøpt på bruktmarked.

( Til mitt forsvar ovenfor eventuellt forferdede bok- og religionelskere må jeg si at boken var veldig fillete og ødelagt, og jeg tenkte at boken på denne måten fikk nytt liv. Alternativet kunne vært et liv på søppelfyllinga, og hvis jeg selv kunne valgt mellom hedersplass i stua eller søppelfyllinga... Ja du gjetter vel hva jeg hadde valgt.)

Med decoupageteknikk festet jeg papiret på mannen, og vips! Så var han forvandlet.
Stativet ble pusset og malt hvitt.
Nå står han rakrygget i stua og venter på kameraten sin, som ikke er helt ferdig enda:-)
God lørdag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Kjempe stilig! :) så kreativt!
    Ønsker deg en koselig lørdag...
    -Mary-Ann-

    SvarSlett
  2. Artig type!

    God helg til deg.

    SvarSlett
  3. oi.. det var stilig! var på en bruktbutikk i forrige uke og såg en slik dukke.. tenkte at jeg hadde sett slike på blogger, men gikk videre.. Dette var en god og flott ide.. kanskje jeg lar meg "inspirere".. hehe klem og ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. OI! Dette var kjempefint jo! For en forvandling! :D Du er bare så kreativ du:D

    SvarSlett
  5. Så fin den ble! God idé, altså. :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!