Dukkekommode makeover

Vel overstått helg! Håper den var fin.
Forrige uke var veldig fin, på torsdag hentet jeg besteforeldrene mine på flyplassen. De har vært 6 måneder i Australia, på besøk hos familie. Det var godt å få de hjem igjen!

Og i helgen passet jeg min lille niese på 3 år, og det er alltid kos. Jeg tror hun er verdens snilleste og høfligste 3-åring. (Sier den objektive tanta.) Hun takker for maten, sier ifra når bleia skal skiftes, tørker seg selv rundt munnen og er generellt ganske enkel å ha med å gjøre.
På søndag var vi på en besøksgård, og det var stas. Da hilste vi på 10 dager gamle lamunger, vi klappet lamaer, geitebukker og hester.
Selv elsker jeg dyr og syns det det er like stas som barn, så det er fint å ha som "unnskyldning" at niesa vil se på dyra, haha!


Helena er allerede meget dreven på selvportretter! (Så rart.)


* * * * *

Så til et prosjekt!
For en stund siden kjøpte jeg denne søte, gamle dukkekommoden på et bruktmarked.
Den måtte jeg selvsagt pimpe litt!

Før

Etter

Kommoden er først pusset, deretter malt i flere omganger.
Tilslutt limte jeg på motiver fra servietter, med decoupageteknikk.

Resultatet ble en søt kommode niesa kan leke med når hun er hos meg:-)

* * * * *


Denne uka blir superhektisk! (Altså, nå er det ikke noe nytt at jeg har det hektisk, altså, men denne uka blir ekstra hektisk.)
Jeg sitter i styret i Frilansjournalistene, som er et lokallag i Norsk journalistlag (NJ) og det skjer mye fremover. Styremøter, nordisk seminar, nordisk toppmøte og ikke minst Norsk journalistlags landsmøte.
Her er det bare å henge i stroppen!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Den ble jo bare kjemepskjønn:)
    klemklem

    SvarSlett
  2. Kjempe flott makeover... :) *Nydelig*

    Ha en fin uke!

    Klemmer ♡

    SvarSlett
  3. Å du er så flink! DEn ble kjempefin. Hvordan klarer du dette?

    SvarSlett
  4. Helt nydelig! :D Du er bare flink du!:)

    SvarSlett
  5. Wow så stor forandring. Nydelig ble den:)
    Godt med slike tips altså:))
    Ha en strålende uke - hektisk eller ikke!

    SvarSlett
  6. For en flott dukkekommode det ble! Superstilig!:-) Gøy å være kreativ og leke seg!
    godt tips var det også!
    Ha en flott tirsdag!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  7. Nydelig ble den! Kreativt :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!