Litt nytt i spisestua

Idag farter jeg avgårde til Helsingør, Danmark.
Siden jeg er styremedlem i Frilansjournalistene, skal jeg først være med på styremøte, og deretter noe som heter nordisk seminar. Da møtes frilansere fra hele verden for utveksling av erfaringer, sosial omgang og faglig påfyll.
Det blir bra!


Tenkte jeg skulle vise frem litt nytt i spisestua. Den hvite, vakre rammen fant jeg på loppis forrige helg!
 I
 LOVE 
loppis!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke den til enda, men jeg syns den er vakker i seg selv.


Jeg er veldig glad i denne kopien av en gammel reklameplakat for en Siciliansk vinprodusent. Den kjøpte vi på vingården i fjor sommer.

Sjenken står der og blomstrer enda, og jeg får fortsatt ikke brukt to av skapene... Grunnen er at treet ekspanderte når jeg tok sjenken inn etter å ha malt den i fjor sommer. Så jeg må pusse og høvle litt, og det må jeg spare opp energi til, merker jeg. Hmpf...


Det gamle vinduet mitt har jeg pyntet med gamle postkort og et madonnaikon jeg kjøpet i Athen i fjor.




Tørket lavendel.

Nei, nå må jeg pakke det siste og hive meg i vei!
Ha en fin onsdag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Nydelige bilder, rammen ligner veldig på en jeg fikk tak i og! Loppis er drømmen. God tur, Klem

    SvarSlett
  2. Har nesten den samme...min henger på veggen som bare ramme:):)Så bytter jeg litt innhold hva som henger på veggen inni:)
    Kos deg på seminar..
    klemklem

    SvarSlett
  3. Fine detaljer, vist med vakre bilder. Ønsker deg en god tur!

    SvarSlett
  4. Utrolig fint med gamle vinduer på veggen,å så fint du har pyntet det!!:)

    Klem

    SvarSlett
  5. Dumpet plutelig innom bloggen din.. herlig. Masse fine bilder.. Mye å se her, så jeg legger meg til.. God helg -Gunn Ps: likte profilbilde ditt, artig t-skjorte! :D

    SvarSlett
  6. Nyyydelige detaljer! Og superfin ramme :) Elsker loppis jeg også :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!