Lille lavendel

 Da er jeg endelig hjemme igjen, etter å ha tilbragt fem dager utenlands med andre frilansere i norden. Nordisk seminar arrangeres hvert år, men dette var mitt første, arrangert i Helsingør, Danmark.
 Intenst, men moro, er oppsummeringen:-)

Idag er jeg ganske sliten, så det har gått litt for halv maskin her. I morgen er det 17, mai allerede! Det har gått fort.
Det blir ingen stor feiring her i gården, vi skal slappe av og kanskje grille litt. (Og du skal ikke se bort ifra at det bakes  en liten kake eller to.)



Rett før jeg reiste kjøpte jeg meg noen lavendelblomster. Jeg syns de er så pene, og dessuten lukter de så godt!



På sjenken har jeg stående en tørket variant.
Håper du ikke stresser deg ihjel med bunader, kakebaking og flaggstryking.
Her er det stor fare for at 17. mai-antrekket blir joggebukse, hahaha!
Ha en fin feiring!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Lavendel er nydelig ja! Lukter så godt.
    Hils katten din! Men det er eg som har verdens beste katt! (Syns alle som har katt skulle si det om sin,og ta godt vare på den;-)

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte bilder!!

    Legger meg til so følger så sees vi igjen!

    Klem

    SvarSlett
  3. Lavendel er en fantastisk fin blomst/urt :-) Her ble det lite stress på 17 Mai. Droppet bunaden i år, og ble bedt til naboen på middag :-) Deilig å slippe stresset for en gangs skyld. Ha en finfin onsdag. Klem fra Lottemora

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!