Hjemme hos "Sinnasnekkern"-designer Signe Schineller

I morgen kommer det ut et nytt nummer av Kamille (23/ 29.10) og der kan du se min og Kjersti Lunnan Aass' interiørreportasje fra Signe Schinellers hjem.
Signe er interiørdesigner, og bl.a med i TV-programmet "Sinnasnekkeren" på TVNorge.
Det er faktisk ikke første gang jeg er hjemme hos henne og fotograferer! Men hun er veldig kreativ, så hennes hjem er stadig i endring.
Les alt og se flere bilder i det nyeste Kamille!
Signe har også en blogg, den finner du HER.

















PS: Husk å melde deg på min GIVE AWAY!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Spennende heim!
    Og så heldig du er som får kome inn og fotografere!
    Vakre bilder!!!

    Ha ein fin fin kveld!
    Klem E :)

    SvarSlett
  2. Åååå! Så glad jeg ble nå! Her er det helt nydelig, og sånn som jeg tror det kommer til å bli hjemme i mitt drømmehjem. Hvitt med sterke farger.
    Nydelige sammensetninger hos deg! Du har gjort dagen min! ...og litt i morgen også tror jeg ;)

    Ha en strålende kveld Jeanette!

    SvarSlett
  3. Åååå, der var det jammen fint! Har sett på "Sinnasnekkeren" noen ganger, og har vært litt delt i mine meninger om stylingen, men hennes personlige stil syntes jeg var dødskul. Takk for titten! :-)

    SvarSlett
  4. Så fint, må kjøpe det bladet i morgen jeg da. Bloggen din er super syntes jeg, ha en fin helg.

    SvarSlett
  5. Jeg abonnerer, så har allerede kost meg med de vakre bildene! Må visst begynne å se hvem som fotograferer, se om det er "kjentfolk" som har bidratt :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Hei Jeanette og tusen takk for de pene ordene! Jeg har sendt deg en mail. Bloggen din er kjempefin, så mange fine bilder og enda flere inn på fotohjemmesiden din...nå har jeg kost meg og tittet masse rundt på sidene dine. Prøvde å legge meg til som følger, men det var tekniske problemer så jeg prøve igjen senere. Ønkser deg en flott helg, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Så artig å lese kommentarene om leiligheten og fotojobben din da! ;-) Stå på kreative frøken! Søndags hilsen Signe

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!