Frønsj

På søndag hadde jeg familien på frønsj. (Frokost/lønsj)
Siden det snart er Halloween, bestemte jeg meg for å pynte med gresskar og orange detaljer.


En veldig enkel velkomstlapp, festet med en liten klype.


Det enkle er ofte det beste: Et høstblad festet på en serviett med silkebånd.

Gresskarscones.
Les om gresskarutskjæring og hva du kan bruke gresskar til HER.

Disse søte flaskene kjøpte jeg på loppis for ti kroner i helgen:-)


Hjemmelaget eplemos med kanel.
 Oppskrift finner du på den fine matbloggen Grys kjøkkenskriverier.

Den søte, lille skjea er også loppiskjøp.





Brødet er hjemmebakt, men på en veldig enkel måte: Ferdig poseblanding der man bare trenger å tilsette gjær og vann:-)
(Litt juks kanskje, med gud så enkelt!)


Croissantene er heller ikke hjemmelaget, men halvstekte.


Om du ikke allerede har gjort det: Husk å melde deg på give away'en min HER!

*-* Jeanette Bækkevold *-*


Kommentarer

  1. Du er så FLINK! Alt du gjør blir så lekkert, Jeanette!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Så fantastisk flott du har gjort det!
    Og så flott at du likte epleoppskrifta. : )
    Skal prøve noen av de gresskaroppskriftene dine på innlegget under.
    Ha en fin kveld!
    Klem : )

    SvarSlett
  3. Kunne gjerne tenkt meg å spise frønsj rundt dette bordet!!:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!