Bursdag = Give away!

Nå har snart bloggen min bursdag!
Det er snart 1 år siden jeg skrev mitt første innlegg.
Det handlet om Halloween, og nå er det jammen meg snart på tide å skjære ut gresskarhode igjen!

Dette må selvsagt feires med give away!

Er du heldig blir det deg som får disse to tingene hjem i posten!
En kjempesøt kurv og et nydelig, lite bilde fra Bohus.

Dette er reglene:

1 lodd: Kommentar i kommentarfeltet til dette innlegget.
2 lodd: Kommentar + bilde med link på bloggen din (bildet øverst i dette innlegget)
3 lodd: kommentar + bilde på blogg + legge deg til som følger.



 
Husk å skrive hvor mange lodd du vil ha!





Trekning 30.10!

Lykke til:-)

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. jaaa, jeg vil være med!
    Gratulerer med 1 års jubileum!!!!
    Jeg føler meg heldig ;) og tar tre lodd, takk!
    Ha ei flott helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Gratulerer med jubileum! Jeg vil gjerne ha 1 lodd.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  3. Hei - jeg vil kommentere og gjerne bli følger (jeg følger jo allerede) men vil helst ikke vinne. :-D
    Noen andre fortjener det mer, for å si den sånn. Men hurra for deg!!!

    SvarSlett
  4. Heisann!!
    Jeg er med på feiring og tar 1 lodd:)
    Goood helg ♥
    Smil & klem fra Jeanette:)
    psst: jeg kjører en give away på bloggen min også, ta en titt hvis du vil;)

    SvarSlett
  5. Prøver meg med 1 lodd:)
    Hurra for 1 år!! Gleder meg til det neste!

    God helg!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med snart 1årsdag :D Blir spanande å sjå korleis alle skal skjere ut gresskar til halloween!

    Eg tek 3 lodd :D
    Tel det 3. loddet når eg er fyljar alle reie? Må berre høyre slik at eg ikkje fuskar ;)

    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  7. hei hei!
    Jeg tar to lodd (kommentar + følger)
    Krysser fingrene..

    SvarSlett
  8. Hei, så koselig blogg:)
    Eg tar gjerne 1 lodd,
    og ønskjer deg ein finfin dag:)

    hertug_piggtorn@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med 1 års bloggings dag :)
    Jeg blir gjerne med, følger er jeg fra før av, og så lager jeg en link på min egen blogg. Der er også en giveaway om du har lyst til å bli med :)

    Ha en fortsatt nydelig kveld

    SvarSlett
  10. Gratulerer så masse med ett-årsdagen! Du har nydelige bilder av jentene mine i ett av dine første innlegg. Og jeg har vært fast innom bloggen din siden den gang. Utrolig mye inspirasjon og glede å finner her. Stå på!
    Jeg er allerede følger =)

    SvarSlett
  11. Gratulere med 1 års dagen! Fin blogg du har, som jeg "dumpet" innom tilfeldigvis.
    Jeg blir gjerne med og feirer deg, så da ble det vel et lodd til meg;)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 1-årsdagen for en fin blogg. Gleder meg til å kikke nærmere rundt her inne hos deg :)
    Ja, jeg vil gjerne være med og feire deg og tar 2 lodd!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye! Fant bloggen din via nib og er her for første gang, men her var det koselig!!:)
    Jeg har linket på bloggen min og lagt inn en kommentar; to lodd!

    Klemmer fra bird;)

    SvarSlett
  14. Tusen takk for all den fine kreativiteten du deler med deg. Får aldri nok av bloggen din. Tror jeg er din største fan(etter mannen din så klart). Jeg vil også ha ett lodd snuppa:) Alt dette andre er jeg dårlig på, så får håpe at dette er vinnerloddet:)
    Klem på deg fra Stinemor

    SvarSlett
  15. Hei.
    Så fin blogg. Fant den etter en surferunde på nettet.
    vil gjerne være med på denne give awayen tar 3 lod:)

    SvarSlett
  16. Her kommer jeg heseblesende, og blir med på giveawayen i siste liten. Håper ikke det er for sent! Tar 3 lodd. Følger deg videre og her er lenken: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/10/giveaway-hos-jeanette.html

    Krysser fingrene!

    Klem fra Hilde ♥

    SvarSlett
  17. Gratulerer med ett års blogging! Jeg hiver meg på i siste liten og tar et lodd om jeg får.
    Happy Halloween! :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!