Nytt møbel

Jeg har fått meg nytt møbel!
Jeg kjenner ei kreativ dame som holder på mye med maling, pussing og bruktmarkedtråling, og nå skulle hun selge denne!

Det er egentlig et overskap, men jeg syns det passet veldig fint på gulvet i gangen.
Og jeg forklarte mannen min at det måtte være meant to be, fordi skapet passet akkurat mellom to dører, med ca én cm klaring! Er det tilfeldig, lissom?! Hallo!

Dørene hadde opprinnelig grønt glass, ble jeg fortalt, men er skiftet ut med hønsenetting som er malt. Kjempefint, og man kan feste ting i den!


I går var jeg hele dagen på en ny julefotoshoot, det er mange av dem om dagen:-)
Dagen idag tilbrakte jeg i en fiskebutikk.
Utrolig moro med mye å gjøre, men slitsomt selvsagt. Jeg ser allerede frem til helga! (LOPPIS!)

Nå er det straks middag, også skal jeg avgårde for å hente enda et nytt møbel, som ikke fikk plass i bilen i går:-)
Det får dere se i morgen!

Fin kveld til deg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Ment to be.. Helt klart.. hihi :)
    Lekkert møbel
    Re-design = We loooooove

    SvarSlett
  2. hei hei!
    Det ble jo kjempefint! :)

    Har vært på IKT kurs om blogging... og kurslederen viste fram ulike blogger med ulike tema.. blandt annet din! Han anbefalte din pga dine flotte bilder! Jeg hadde lyst til å rope ut DEN LESER JEG JO! :)

    SvarSlett
  3. Så kul kommode. Den likte jeg.

    :-)

    helle

    SvarSlett
  4. Helt klart et resultat av sjebnen :)
    Kjempefint var det og passet perfekt! Har faktisk et hønsenettingprosjekt liggende, må bare gjøre unna ørtenhundreogsyvogsøtti ting først :)
    Ha en flott kveld!
    klem
    Lise

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!