Høstbord

Endelig fredag!
I kveld kommer svigers på middag, og jeg har dekket et høstbord.




Fuglebur på stett.


Mose er veldig fint å dekorere med. Jeg satt en liten glasslykt med telys oppi istedenfor kubbelys. Jeg føler at det er litt mer brannsikkert. Det er så mye fine dekorasjoner som ser ut som brannbomber, og de er jeg ikke noe for!

Utendørs akkurat nå er det masse farger, dekorasjon som er helt gratis!

Tallerknen er pyntet med en linserviett som er knytt igjen med hyssing. "Velkommen"-lappen er gjenbruk, den har jeg laget tidligere, også festet jeg på en bit lyng. Under servietten ligger en side fra en gammel bok jeg fant på loppis. Jeg syns det er så dekorativt, og det gir en rustikk feeling.



Mer mose!
Kjekt med lysestaker man kan putte ting oppi, da kan man variere etter sesong.

Epler på stett.
Epler er også veldig dekorativt, oppi glassene (som er telysholdere) puttet jeg mose.


Nå gleder jeg meg til middag!
Ønsker deg en trivelig helg.

*-* Jeanette Bækkevold *-*



Kommentarer

  1. Så vakkert høstbord du har dekket Jeanette!
    Her kommer dine gjester til å føle seg hjertlig velkomne.
    Jeg har datteren min hjemme på høstferie, og i dag laget vi vegetarburgere, kanskje noe for deg? Vi tar gjerne imot forbedringstips.
    Ønsker deg ei flott helg!
    Klem : )

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert!! Likte spesielt eplene på stett. Den var ny!!
    Fargene ute er fantastiske og fint å kunne ta dem med inn også.
    Håper middagen smakte. Var den like høstlig som bordet?
    Klem!

    SvarSlett
  3. Vakkert bord! flott med mose og høstgreiner altså! Og den kjolen i bakgrunnen!!!!! BESVIIIIIIM!!!! Er det brudekjolen din? Liknet faktisk veldig på kjolen til eieren av Milla Boutique (elsker forøvrig hjemmet henne...).
    Ha en flott kveld, kos deg med god mat og hyggelig selskap!
    Klem
    Lise
    PS! fin ny header også!

    SvarSlett
  4. Heisann
    Nå er det lenge siden jeg har vært innom ser jeg, her var det masse flotte bilder ;) Beundrer energien din nå på høsten,jeg har mest lyst til å sove hele døgnet...
    Jeg har noen fotospm til deg men sender deg en mail så du slipper å svare på det her ;)

    Ha en fortsatt flott helg - kos deg !!!

    SvarSlett
  5. Så utrolig vakkert!
    Du er så flink med borddekking.
    Nydelige bilder som alltid.
    Håper helgen din har vært fin!
    Klem Marie :)

    SvarSlett
  6. Jeg er så glad for å ha snublet innom bloggen din! Den er helt fantastisk:-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!