Helgen

 Da var nok en helg over!
Jeg fylte den med svigersmiddag, rydding, avslapping og høstutstillinga på kunstnernes hus i Oslo.

Søndag ble faktisk en veldig effektiv dag, jeg fikk gjort noe som har ventet lenge: ryddet vaskerommet. Der ser det så forferdelig ut at et bilde er uegnet! Men nå er ihvertfall alt som ikke er i bruk ryddet bort, og det er noe som skulle vært gjort for omtrent tre år siden... Rydding er ikke min sterke side altså.
Men nå er det gjort, og det er jo veldig deilig!

Høsten går veldig fort, og nå gjelder det å nyte det mens den enda er her. Idag var det minus to grader her hos meg.
Disse to bildene er tatt med 5 dagers mellomrom.

6. Oktober

11. Oktober

Svigermor kom med ny blomst til meg på fredag. Jeg elsker duftranke, det lukter så godt:-)



I helgen fikk jeg også hengt opp dette skiltet som jeg kjøpte for over et år siden. Endelig:-)

Ønsker deg en fin mandag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. :) Ting Tar Tid! Men så uendeleg godt når ein har fått gjort ting ein har utsett lenge! Her vart uteområdet rydda for vinteren, for som du seier, no går det fort mot vinter!

    Fine bilder!

    Ha ei flott veke,
    klem E :)

    SvarSlett
  2. Jaaaaaaa, du MÅ ha den utrolig vakre kjolen på vegge!!!!! Vært og sett på brudekjoleinnlegget ditt... kan tenke meg du så ut som en drøm i den!!!! Nyt synet av den hver dag, du!
    Og flink jente som har ryddet...det burde jeg ha gjort også! men jeg har forelsket meg... i kjolen din... og må nesten jobbe for å bli fridd til, så jeg kan finne min kjole også... hi hi..
    Ha en fin kveld!
    KLem
    Lise

    SvarSlett
  3. Det er deilig å få ryddet litt, har flere prosjekter som skulle vært gjennomført på den fronten...
    Rosenbladne jeg bruker til englekyssene har jeg tørket selv. Du får se om du finner ei rose som dufter godt og så tørke bladene.
    Vist du ikke finner, kan du gi meg beskjed så sendre jeg deg noen. : )
    Ja, vegearburgerne smake kjempegodt, selv kalde. Anbefales! : )
    Klem : )

    SvarSlett
  4. Så fin, ny header, Jeanette!!

    Ja, tiden flyr! Nå er det definitivt høst!! Minusgrader og natten, rim i gresset hver morgen. Lue og vanter brukes flittig om dagen - jeg er en frysepinne;)


    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!