Shabby kjøkkenbord

I går lovte jeg å vise frem mitt andre møbelkjøp, og her er det!

Et nyyyydelig kjøkkenbord!
Med hvite ben og rustikk treplate.
Jeg har sett etter et sånt et ganske lenge nå, det kommer til å passe perfekt inn når vi får pusset opp kjøkkenet. Jeg vet ikke når vi skal starte på det prosjektet enda, men det står på planen. Da skal vi blant annet bytte ut gulvet du ser på bildet med samme flisene som vi har i gangen.

Søt, liten skuff som rommer ganske mye. Den skal få en fin knott etterhvert.
Jeg elsker det!

Det samme kan jeg ikke si om mannen min...
Jeg vet jeg pusher grenser når jeg kommer hjem med et bord som dette.
Det er som å vise et bilde av den blåaktige, inntørka, sammentrøkte nyfødte ungen til venninna di og spørre om han ikke syns den er søt.
Svaret er nei.



Kona: Hva syns du?
Mannen: Hm...
Kona: Hva betyr det?
Mannen: Det var gammalt. Jeg kunne hatt det  i garasjen og brukt det til saging.
Kona: Jammen! SAGE?! Er du gal!?
Mannen: Jeg skjønner ikke greia.
Kona: Ok, men det viktigste for meg er om du er imot det?
Mannen: Nei, jeg driter egentlig i åssen kjøkkenbord vi har, bare jeg har noe å sette frokosttallerknen min på.
Kona: Fint. *Elsker deg*
 (Og kommer til å lage ekstra deilig frokost på lørdagsmårran)


Bordet måtte jo innvies, så idag hadde jeg mamma og lillesøster på lunsj.




*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Åh,digger det bordet :)
    Shabby er jo in! Si det til mannen din du!
    Kjæresten min blir alltid helt fortvilet når jeg tar med meg søppel hjem, men jeg får alltid bruk for det.

    Som alltid, fantastiske bilder!! :)

    SvarSlett
  2. Så flott bord du har funnet deg! Og det kledde virkelig den koselige lunsjoppdekkinga di :-))

    Morsomt innlegg, forresten! Kjenner igjen et par samtaler der ja... Men nå begynner han (altså mannen min) å "skjønne greia", og er litt med på leken! Litt artig det óg! :-)

    Har en pitteliten giveaway på gang, dersom du er interessert, forresten ;-)

    Ha en trivelig kveld!

    SvarSlett
  3. Ho-ho, jeg ler så jeg skriker! Den blåaktige, sammentrøkte...
    Nuvel, bordet står til glans, ser ut som om noen har gnagd på hjørnet, en tøff detalj. Har selv et lite bord som enkelte bare kommenterer med "KAST!", men det er en skatt. Skal herpe det litt mer, så blir det perfekt på kjøkkenet:-)
    Takk for dagens inspirerende innlegg!

    SvarSlett
  4. Haha, Jeanette, bare kjør på, mannen blir jo fornøyd når DU er ekstra happy, sant? :-)

    Kjempefint bord!

    SvarSlett
  5. kjempefint!menn skjönner ingenting

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!