Den store drivved-jakten

 Jeg har en del prosjekter i hodet jeg trenger drivved til, så i helgen tok jeg med meg min kjære søster Connie til sjøs. Eller ved sjøs, da.

Hvor vanskelig kan det være å finne søppel, liksom?

Ganske vanskelig, viste det seg!
Det er jo ikke så mange strender jeg vet om i Oslo-området, vi var på Malmøya, Ulvøya og Huk.
Vi fant en del små drivpinner, men ingen planker!

Huk.

Nei, Connie, det der er en jernstang!



Nydelig vær, men ingen planker på stranda.



6 eller 26, du blir aldri for gammel til å leke!

Dagens fangst: Noen pinner fant vi da, men skuffende lite altså.

Har du et drivvedsted?
Tips mottas med STOR takk:-)

*-* Jeanette Bækkevold *-*








Kommentarer

  1. bli med en tur til stadt :)Kan ganske sikkert love deg god fangst der.

    ingvild:)

    SvarSlett
  2. Her hadde du nok hatt meir flax! :) Men det er ikkje lett å finne fine plankar?

    Klem E :)

    SvarSlett
  3. Jeg kan tipse om søppelfyllinga! I min by er det ihvertfall veldig lett å finne noe:-) var selv på jakt for en stund siden, og fant noen skatter;-)

    Ha en fin kveld videre!

    Klem Helene

    SvarSlett
  4. Hehe, drivved.no:P

    Hør med Ole om han kan lage noe til deg:)

    ha en fin dag

    SvarSlett
  5. Neste gang jeg drar til vestlandet skal jeg ta med hjem til meg. Der har vi en liten strandlinje som alltid er full av søppel. Ja, eller altså drivved...
    :)

    SvarSlett
  6. Kjør langs Drammensfjorden mot Hurum, flere fine strender det er lett å stoppe med bil.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!