Hjemme igjen

Tilbake fra Thailand!
Landet i dag tidlig på Gardermoen, så er ganske sliten, men det er deilig å komme hjem igjen.
Det har vært en spennende, men hektisk tur. Jeg har reist rundt sammen med en journalist og tatt tusenvis av bilder!
Gleder meg til å kunne vise dere, det kommer etterhvert som sakene kommer på trykk.

I mellomtiden tenkte jeg at jeg skulle vise dere noen av shoppekuppene mine!
Det ble ikke akkurat mye tid til shopping, men litt fikk jeg da til:-)

Denne nydelige elefanten fant jeg i en liten slagsbod, og den skal henge på gjesterommet, der niesa mi Helena har senga si:-)

Jeg elsker den!

Veske fant jeg også! Den er selvsagt til meg selv:-)

Det ble faktisk flere elefanter med meg hjem!
Denne skal niesa mi få.
Inntektene går til et veledig formål.

Tredje og siste elefant som ble med hjem:-)

Thai airways pleier å gi bort nydelige orkidéer. Ser nesten uekte ut!

Og med det ønsker jeg deg en strålende mandag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Elsker elefant uroen du har tatt med deg hjem..
    Herlig med skatter i kofferten når man kommer hjem fra det stor utland :)

    SvarSlett
  2. Velkommen hjem igjen :)
    Så utrolig mange fine shoppekupp!!
    Gleder meg masse til å følge med på bildene fra turen fremover.
    Ha en strålende mandagskveld.
    Klem fra Marie

    SvarSlett
  3. Nydelig den der hvite elefanten øverst! :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Utrolig lekker veske! Love!
    Fine elefanter, mener jeg hørte at det betydde lykke med elefanter... eller var det å ha en Buddha... :) Uansett, elefanter ble med oss hjem fra Thailand også :)
    Ha en fin kveld, har vel litt jet-lag, kanskje?
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Litt dilla på elefanter kanskje? ;)
    Velkommen hjem til høsten, regner med du har ladet batteriene og skal vise oss noen skikkelige flotte bilder etterhvert ;)

    ps; veska var nydelig...

    SvarSlett
  6. Så hyggelig at du ville følge bloggen min! Litt lite aktivitet for tida for det er ei og ei halv uke til jeg gifter meg, men det kommer da ett og annet innlegg. Ha en fin dag videre!

    mvh Solrosa

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!