Lykke og lykkeliten

I denne ukens Kamille har jeg og journalist Kjersti Lunnan Aass laget reportasje hjemme hos Tove Michelle Hjallum, som bor i Porsgrunn.
Mange kjenner Tove fra bloggen Lykke og lykkeliten .

Huset til Tove er helt fantastisk!
Her er det lyst og luftig, og veldig fargerikt. Man blir rett og slett glad av å komme på besøk der!
Hun er en mester på farger, stoffer og mønstre.

Vi ble tatt godt imot av Tove og datteren Hannah på 6 år.
Sistnevnte var veldig ivrig på å vise oss rommet sitt, og hoppet villig i senga for fotografen:-)

Les reportasjen og se flere bilder i ukens Kamille!



Tove og datteren Hannah.



*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Jeg har lest den! Kjempefine bilder av et superskjønt hjem som jeg følger her inne :)
    blir det fotokurs?? Og hva vil det evt koste?
    Ha en fin kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Kjekt at du blir med på give away! Premien er foreløpig en overraskelse :) Avsløres frem mot trekning, men kan avsløre at det er fra to av mine favorittbutikker!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Kjempe-fine bilder, Jeanette!!

    p.s. TAKK for i dag;)

    Klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  4. Hej
    kom tilfældigt forbi din blog, havde allerede set nogle af dine billeder hos Lykken og hold da op hvor er de fine, lyse, aktive og detaljeret.
    Stine:)

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder!
    Tror jeg må sjekke den bloggen.
    klem : )

    SvarSlett
  6. flotte bilder fra et fargerikt og fint hjem!! klem Monica

    SvarSlett
  7. Herlig Jeanette - for et fargerikt og spennende hjem, kan skjønne det var gøy å være der!!
    Repotasjen er kjempeflott!! Og bildene *dån* - du kan liksom det der :)) !!!
    Ønsker deg vidunderlige dager!!
    klem Lokki

    SvarSlett
  8. Bildene du har tatt ble kjempefine:) To ganger før har jeg hatt en fotograf hjemme, og de har tatt bilder av ting/ vinkler som jeg ikke hadde gjort selv, mens de du har tatt ( ok, jeg vet du tok "et par" bilder i tillegg til disse, hihi) er akkuratt slikt som jeg på forhånd kunne ønske:) Kan jeg låne disse bildene til bloggen min? ( Skal selvsagt linke tilbake hit:))

    Tove

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!