Skikkelig mannfolkbestikk

Det er ikke til å legge skjul på at jeg drasser med meg mye hjem som min kjære ikke forstår seg på.
Interiør for han er en sofa, et stuebord å ha bena på og en TV. (Stor TV. Og kjempestore høytalere, selvsagt.)
Duker, madonnafigurer og lysestaker er for han støy som gjør det vanskeligere å plante bena på bordet. Han kjøpte med vilje høytalere som var avrundet på toppen, slik at jeg ikke kunne sette pyntegjenstander på det.
(De forrige hadde masse plass til nips og lysestaker.)

Vi er forskjellige, og godt er jo det. Verden hadde vært kjedelig hvis alle var like og mente det samme.
Men han er en tålmodig mann, det eneste han gjør når jeg kommer drassende med rustne, avflassede ting er å heve øyenbrynene og si "Hmmm".

Jeg syns han fortjener en egen manneting, noe maskulint som bare er hans, uten blonder og ornamenter.
Og i Thailand fant jeg den perfekte gaven: Skikkelig mannfolkbestikk!
Er ikke dette et maskulint mannebestikk, så vet ikke jeg:-)

Forsøk på en maskulin borddekking.


Det meste som er flatt kan brukes som glassbrikke.
Dette er en rusten, liten firkant søsteren min fant på et sted der det tidligere har vært søppelfylling.


Til helgen blir det biffmiddag på min kjære, så han får testet bestikket!

*-* Jeanette Bækkevold *-*



Kommentarer

  1. He he måtte le godt av første avsnitt, syns jeg hører sukket hans :)
    Hva syns han om bestikket?
    Nydelig elefant helena har fått, takk :) hun får snart ikkje plass i senga si, bamser fyller 50% av senga :)Gleder meg til å se bilde fra turen din :)
    Klem
    ingvild

    SvarSlett
  2. Åh, de var knallkule!! Kanskje det er en fin kompenseringsgave når jeg har fjonget meg ja...hehe! Klem Heidi

    SvarSlett
  3. oj så tøft bestikk..hadde vært noe for min kjære som har vært mekaniker ;))

    pizzaen så deilig ut..jeg eeeelsker pizza!!!

    ha en fin kvled..
    klem Anne♥

    SvarSlett
  4. Fantastisk!:D Det hadde min kjære elsket;) hehe. Nydelig blogg du har! Masse flott inspirasjon:D

    Ha en kjempefin lørdag:D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!