Vil du lære mer om foto?

Som blogger og fotograf får jeg mange spørsmål om fotografering, og jeg tenkte derfor jeg skulle lufte idéen om å holde et lite fotokurs for bloggere.
Bor du i Oslo/ Akershus-området og kunne tenkte deg et lite fotokurs? Har du speilreflekskamera, men vet ikke helt hvordan du skal bruke det? Har du pocketkamera og lurer på hvordan du kan ta best mulig bilder?

Kurset ville i tilfelle tatt for seg enkel teknikk, komposisjon og lyssetting.

Gi meg gjerne tilbakemeldinger på om dette er noe du ville vært interessert i, og i såfall hva du helst vil lære mer om!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Du kunne ikke tenke deg å holde et dagskurs eller helgekurs da? Om du skal melder jeg meg på! Det hadde vært helt toppers.

    Hege

    SvarSlett
  2. Veldig interessert! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med de knappene :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Veldig,veldig interessant! Hva vil kurset koste og vil det være helg eller hverdag?

    SvarSlett
  4. Ja det kunne vært spennende, har jo funnet ut av mye ved å prøve, men kunne vært gøy med noen tips og sånt til å bli ennå berdre og forstå mer rundt alle funksjoner og sånt....
    Gi meg et lite vink om du bestemmer deg for å holde et kurs da, ;)
    klem victoria

    SvarSlett
  5. Jaaaa! Jeg vil! Fikk speilreflekskamera til bursdagen min i fjor og bruker bare auto- funksjonen, så vil lære det meste:)
    Count me in!
    Hilsen Trude:)

    SvarSlett
  6. Takk for det hyggelige besøket i år, håper dere kom dere vel hjem.
    Så fin blogg du har, jeg har lagt meg som føler.
    Her er linken til ho som lager miniatyrer.
    http://christeljensen.blogspot.com/
    Ha ei flott helg!
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne på kurs!
    Vi har et Canon 1000D kamera.. Skjønner ikke helt hvordan jeg kan få brukt det maks... Trenger hjelp ja!

    Stor klem
    Christina

    SvarSlett
  8. JA!! Det hadde vært morro og lærerikt!!

    SvarSlett
  9. Jeg kunne gjerne tenkt meg det;)
    Hvordan ta best mulig interiørbilder er vel min greie. Garantert ting man ikke vet om som en fotograf tar som en selvfølge:)

    Nyt dagen, Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  10. Dette synes jeg høres interessant ut og absolutt noe jeg kunne tenkt meg å være med på!!
    Det kommer selvfølgelig an på hvor omfattende og dyrt det kommer til å bli da...
    Håper at du kan skrive meg på en mailingliste eller noe og sende meg informasjon om det blir aktuelt!

    SvarSlett
  11. Hei,
    Ja, fotokurs er noe jeg både har behov for, og ønske om å være med på. Vil svært gjerne motta mer informasjon når du vet mer om hva slags form kurset skal ha. Nydelige bilder du tar!!!
    Ønsker deg en god uke!
    Anna

    SvarSlett
  12. Dette høres spennende ut! Lysforhold og skarpt/uskarpt ønsker jeg å lære meg. Ja, ikke forstår jeg meg på begrepene heller, som du skjønner.

    SvarSlett
  13. Vil lære mer !
    Si fra det blir noe kurs!
    lav/høy iso...??

    SvarSlett
  14. Heisan, Jeanette!

    Dette høres spennende ut! Jeg stiller meg interessert til et fotokurs, men siden jeg er det dere kaller en amatør, vil jo prisen på et slikt kurs også være avgjørende! Hører gjerne mer fra deg om dette. Har egen blogg du kan gå inn på, ellers kan du nå meg på email-adressen anette.solheim@gmail.com

    Hilsen,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!