Sånn går no dagan

Greetings from Thailand!
Her går dagene unna, det er hektisk å være på reportasjetur. I går varte arbeidsdagen fra 06.30 til 18.30, så det er hardt arbeid.
Men alikevel er det ingenting som slår å kunne jobbe i slike vakre omgivelser. Bare varmen er fantastisk for meg, som er en notorisk frysepinn.
Været er litt varierende, det er monsunregntid her nede nå, men i går var det faktisk sol nesten hele dagen. Hittil idag har vi hatt litt av hvert, men i skrivende stund skinner sola.

Jeg kan dessverre ikke avsløre så mye av det vi gjør her nede, det får bli hemmelig til sakene kommer på trykk etterhvert.
Men jeg kan røpe at det blir fotografert litt av hvert, både yoga, mat og reportasje er blitt unnagjort idag.

Note to self: Lakke tåneglene på nytt.

Det er så mye vakkert her nede, og jeg gleder meg virkelig til å dele flere bilder med dere.

Sawàt dii-kha!
Det betyr Hallo/ hei på Thai.
Dette er mitt nye jobbantrekk, tenk å kunne stå opp hver dag å jobbe barbent i yogadrakt. Det hadde vært noe!
Nå skal jeg spise lunsj, og så fortsetter jobbingen utover dagen. Thailand ligger nemlig 5 timer pluss for norsk tid, så her er vi litt i fremtiden!

Ønsker deg en fantastisk dag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Gleder meg til å se resultatet av det du jobber med! Tenk å få jobbe i slike omgivelser da.... Her har vi akkurat fått inn dynejakker på butikken, og folk har begynt å gå med tynne hansker på morningen...

    SvarSlett
  2. Så herlig, hvorfor ble jeg ikke fotograf?? Hihi, skulle gjerne stått i din sko nå, selv om det blir lange dager.

    Kos deg masse videre, gleder meg til flere bilder.

    Klemmer fra Janne,
    (PS: Hiv deg gjerne på min give away)

    SvarSlett
  3. Hei! Fann deg via Boligpluss :) Spennende jobb du har! Kjem nok innom igjen!
    Ha eit fantastisk opphald vidare!

    klem Elin :)

    SvarSlett
  4. Ah så spennende!!
    Gleder meg til å se fortsettelsen.
    Kos deg videre.
    Klem fra Marie :)

    SvarSlett
  5. Så heldig du er som får reise verden rundt på spennende oppdrag!!! Gleder meg til å se hva som skjer videre! Spennende

    Klem Petter:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!