Snart hjemreise

Akkurat nå befinner jeg meg i nærheten av Phuket.
Jobbeuken i Thailand nærmer seg slutten, i morgen reiser vi hjem igjen til Norge. Det har vært en super tur, jeg har opplevd masse og ikke minst tatt tusenvis av bilder:-)
Når jeg kommer hjem begynner arbeidet med å redigere bildene.

Vi tilbrakte en times tid på stranda idag for å ta litt bilder og slappe av litt.

Badende løshunder var det mange av, det er det ikke så ofte man ser! De hoppet uti, og det så ut som de jaktet på småfisk i vannet.

Myggen her i Thailand er mer utspekulert enn i Norge. Du kan hverken se eller høre de, men alikevel har jeg klart å få 48 (!) myggstikk på bena!

Phuket old town.

Idag har vi besøkt markedet i Phuket, og det var en morsom opplevelse!
Det går egentlig bare an å beskrive det med en klisjé: En eksplosjon av lukter, smaker, lyd og lys.

Håper du har en skikkelig fin helg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Herregud å spennende da Jeanette..
    Skulle gjerne vært på det markede der ja..

    Morro å jobbe i det stoooore utland kan jeg tenke meg.
    HERLIG :)

    Her tilbringes kvelden i sofa'n sammen med Wilma. Bakt potet står på menyen. Jada :)

    Go'klem fra Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Så herlig... Thailand er fabelaktig!
    Hva slags jobb er det du gjør ?

    God tur hjem etterhvert :)

    SvarSlett
  3. Så herlig, Thailand! ELSKER Thailand...
    Du får nyte den siste tiden, selv om det er hard jobbing! Regner med vi får se vakre bilder når du er tilbake!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Det er som regel ikke mygg, det er sånt som bor i sengetøyet. De er kjempeduste!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!