Eksotisk dag på kontoret

Bare et superkort innlegg fra meg for å fortelle at jeg er i Thailand!
Turen var lang og slitsom, så er rimelig jetlagged her jeg sitter. Men nå er det rett i seng og opp i morgen kl. 06:00.
Jeg er her nemlig på jobb, og det er ikke akkurat det samme som ferie. Men det er selvsagt kjempegøy å få jobbe i slike eksotiske omgivelser. (For ikke å snakke om varmen! Mmmm)
Her får dere en bitteliten sniktitt på hva som kommer fra meg framover!



Ønsker deg en god dag!
*-* Jeanette bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Fin blogg du har :)
    FÅr masse inspiriasjon av deg ;)

    Klemmer fra Anna og Hanna; anhaa.blogg.no

    SvarSlett
  2. Kjempefin blogg, Jeanette! Full av inspirasjon og energi :D You go, girl!! Klem, Vivian

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!