Fredagslunsj

Fredag! Juhuu!
Det er ikke så ofte mannen min og jeg får tid til å spise lunsj sammen, men idag passet det seg slik at han jobbet i området rundt der vi bor, mens jeg sitter og jobber hjemme på hjemmekontoret.
Derfor hadde vi bestemt at vi skulle spise lunsj sammen. Jeg fikk lyst til å gjøre litt litt ekstra ut av det, det er tross alt ikke så ofte, så jeg overrasket han med hjemmebakt brød og pådekket bord:-)

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg baker brød så ofte, dessuten var det sånn ferdig pose du bare blander med gjær og vann. Men godt ble det!
Det beste var kanskje duften som spredte seg i hele huset:-)

Det er ikke så mye som skal til for at det ser litt ekstra fint ut. Å helle juicen på flaske er et tips.






Mannen var ihvertfall strålende fornøyd.-) Her i arbeidstøy og full pakke.

Det er ikke mye som slår nybakt brød med brunost og syltetøy. Mmmm:-)

* * * * *

Idag har jeg vært hos legen for å sjekke at alt er som det skal inne i magen, og det er det. Jeg sprenger symfysemålet (magemålet) selvsagt, og har i følge det nå mage som en som er gravid i 7. måned... Sånn er det altså å være 5 måneder gravid med tvillinger:-)

I kveld er det 40årslag på oss, det blir koselig!
Ønsker deg en riktig fin helg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Vakkert! Såg heilt hærleg ut! Fine bilder! Og mannen smiler jo frå øyre til øyre :) Så bra at du har overskudd til slikt midt oppi alt det andre som skjer hos deg. Lett å gløyme kvardagsgledene, men så viktig å huske på dei.
    Så kjekt at Amalie vann konkurransen :) Glad eg skreiv den artikkelen før jul, slik at du fann henne, slik at alt anna skjedde :) Ho er nok jublande glad i dag vil eg tru?

    Ha ein fin kveld i selskap!

    Klem E

    SvarSlett
  2. Så koselig med lunsj!! :) Tror jeg må spørre Petter om han vil komme hjem og spise sammen med meg en dag også.. Hihi..
    Gratulerer så mye med to gutter!! Jippi..

    Jeg har masse grønt til William.. Kjempe gøy med barnerom, ta deg en tur på stoff og stil, de har utrolig mange fine stoffer til barn.

    Stor klem fra Christina

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!