Høstkos

Som nevnt har jeg flere saker på trykk i BoligDrøm denne måneden, og her kommer sak nummer to!
Det er en høstsak fra et koselig hus i Tønsberg. Jeg lar bildene tale for seg:-)




























Se flere bilder og les hele saken, skrevet av min en fantastisk flink journalist som heter Heidi Pettersen, i det nyeste BoligDrøm.

* * * * *

Ellers holder jeg på å lære meg å hekle for tida! Det har jeg ikke hatt tålmodighet til før, men nå har jeg store ambisjoner om å hekle babytepper til tvillingene. Og med utsikter til det som antagelig blir en lang sykemelding, så har jeg mer enn nok av tid. (Tror jeg.)
Mamma er ekspert, så vi er i gang med heklelesjoner på kveldstid. Faktisk er det ikke så vanskelig som jeg hadde sett for meg! Mer om det senere:-)

I mellomtiden får du ha en fantastisk torsdag!
*-* Jeanette Bækkevold *-*


Kommentarer

  1. Kjempeflott, Jeanette :)
    Gleder meg til å se magasinet
    BoligDrøm ღ kjøper det fast,
    men har ikke fått tid til å
    titte i noen av de flotte
    magasinene jeg kjøpt den
    siste tiden :) Må ta dem med
    meg i sofaen til helga og bla
    igjennom dem ღ Flink du som
    kan hekle, syns det er så fint
    med slike tepper ღ kos deg
    videre og ha en fin dag :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Kjempefine repotasjer! Du er bare superflink!
    Og gratulerer så masse med tvillinger i magen. Så utrolig gøy!! :)
    Kos deg videre med heklingen. Det er jo så gøy
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  3. Flotte repotsjer,du er utrolig flink!:)

    Klem

    SvarSlett
  4. Du, de bildene så jeg du hadde tatt før jeg SÅ det, du tar så stemningsfulle flotte bilder!! :)

    Hekling hadde jeg og hatt lyst til, det er ikke vanskelig altså? Kanskje jeg kan prøve meg..har enda noen mnd igjen før her kommer noen :)

    SvarSlett
  5. Har kost meg med dette bladet i kveld og bildene dine er helt nydelige. Du er virkelig flink altså!

    SvarSlett
  6. Fin hyggestemning i bildene dine, det var et utrolig koselig hjem! Likte bildet med eple oppå boka, at eplet ikke var helt perfekt...Kan av og til bli så perfekt i interiør reportasjer så sjarmen drukner helt i alt det perfekte.

    SvarSlett
  7. He, he, den saken var vel strengt tatt ikke skrevet av Kjersti Lunnan Aas, men ... :D
    Håper formen er bra, Jeanette!

    Klem, Heidi

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!