Unik bolig i industristil/ Fabrikkstil

I det nyeste nummeret av BoligDrøm, som kommer ut i butikkene idag, har jeg tre saker på trykk. Jeg kommer til å presentere de her på bloggen i dagene fremover.

Den første saken er BoligDrøms coversak, en helt unik bolig i industristil/ fabrikkstil!
Jeg hadde brukt mange timer og dager på research for å finne en gjennomført bolig i denne stilen, noe som jammen ikke er lett i Norge. Mange har elementer av stilen i sitt hjem, men å finne en gjennomført bolig i industristil er ikke lett.
Jeg måtte tenke alternativt.
Jeg begynte å scanne gjennom annonser på Finn.no, og det var slik jeg fant Grethe i Skien.
Grethe har stor interesse for interiør og gjenbruk, og er ekspert på å finne kule ting i en haug med det andre kaller søppel.

Grethe inviterte oss hjem, og jeg og kollega Kjersti ble nesten målløse da vi kom på besøk.
Kulere leilighet har jeg ikke sett på lenge! Jeg måtte hoppe opp og ned av entusiasme:-)



Grethe har også en blogg, der hun viser bilder fra hjemmet sitt, og alle de kule skattene hun finner.
Se bloggen HER.












Flere bilder i månedens BoligDrøm!

* * * * *

Ellers går det bra her i gården, jeg sitter for tiden mest med bildebehandling av fine interiørsaker jeg gjorde i sommer.
Jeg og kollega Kjersti har reist landet rundt og besøkt vakre hjem. Sunnmøre, Nordmøre og Trøndelag, for å nevne noe!


Det er spennende tider for meg, magen har begynt å vokse, og det er jeg veldig fornøyd med!
*Stolt som en høne.*
Jeg er nå 17 uker på vei med tvillinger. Jeg klarer fortsatt ikke helt å tro på at det faktisk skal komme to små babyer ut av meg på et tidspunkt, men heldigvis har jeg enda noen måneder å fordøyde dette på:-)

Ha en strålende mandag!
*-* Jeanette Bækkevold *-*


Kommentarer

  1. Vi har akkurat kommet oss på nett og feirer med et blogglotteri. Kom innom oss og bli med da vel. Flotte premier!!!

    SvarSlett
  2. For et flott hus! :) Stilig med den stilen der..og artig å se noe så gjennomført! Fin du var med mammamagen da:) Må være spennende å se den vokse og kjenne de to leke der inne:) hihi

    Klem

    SvarSlett
  3. Så vakker gravid du er Jeanette, herlig ! ♥

    Industristilen er urolig tøft, har lyst på litt mer av den stilen jeg også. :) Har BoligDrøm her, men har ikke hatt tid til å sette meg ned med det enda.

    Ha en fin høstdag, kose deg ! ♥

    God klem fra Anette

    SvarSlett
  4. Du er utolig flott. Denne tiden får du aldri igjen, så nyt hvert øyeblikk ; ) aina

    SvarSlett
  5. Herleg heim! Må innrømme at eg har hatt bladstopp i sommar, fordi eg saknar akkurat slike reportasjer ;) Forstår at eg må kjøpe BoligDrøm denne gangen. Du ser kjempeflott ut med magen din, håper forma di held seg bra, og at du får nyte tida fram til to (2!) små menneske til trer inn i livet ditt.

    Klem e

    SvarSlett
  6. Flott reportasje og flott blivende mamma! :)

    SvarSlett
  7. Sukk, så spennende hjem !

    Flott mage du har ;)

    Klm GundaM

    SvarSlett
  8. Kjempeflott reportasje, ifra et annerledes hjem.
    Har lest gjennom bladet.. masse inspirasjon:)
    Var selv så heldig å få være månedens Interiørblogger..stor stas:))
    Kos deg og masse lykke til fremover
    klem

    SvarSlett
  9. Gleder meg til å sette meg ned med BoligDrøm og en kopp te i morgen tidlig, for da har jeg fridag :-)

    Så fiiin gravidmage da :-)

    Klem Lotte

    SvarSlett
  10. Fin Blogg! Fant den i drømmebolig magasinet :) Du er veldig kreativ og inspirerende! Stå på videre :)

    SvarSlett
  11. Koslig jobb du har :)

    For en nydelig gravidmage, tenk at det vokser 2 små inni der :)
    Ønsker deg en super lørdag :)

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  13. Flott reportasje!! Mye inspirasjon å hente her. Til den som har skrevet at bøker ikke kan brukes som pynt kan ikke ha mye innsikt i interiørverdenen! Bøker kan være estetisk vakre og et fantastisk styling produkt så det er ikke noe å tenke på. Veldig spennende hus!

    SvarSlett
  14. Hei, så stilig hjem, gjennomført og spennende! lurte på hvilken farge du har på veggene i stua? ha en fin sommer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig kult hjem ja, men som du ser av teksten øverst er det ikke mitt hjem. Jeg er fotograf som fotograferer andres hjem. Se bloggen hennes, kanskje du kan stille henne spørsmålet der?
      Fin sommer til deg også!
      Jeanette:-)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!