Idylliske Trugstad gård

God mandag!
Har du husket å stemme? Jeg gjorde min plikt tidligere idag, sammen med min kjære.

Her kommer tredje og siste reportasje jeg har på trykk i BoligDrøm denne måneden. Det er en sak fra Trugstad gård i Nannestad, denne har jeg både fotografert og skrevet selv.
Gården ligger cirka ti minutter fra Gardermoen, idyllisk til i ravinelandskapet som er typisk for denne delen av landet.
Jeg var på besøk der for mange år siden på jobb, når de tidligere eierne drev stedet, og husket hvor fint det var der. Derfor fikk jeg et innfall en dag jeg tilfeldigvis kjørte forbi gården.
Jeg må lage høstsak fra Trugstad! Akkurat denne dagen var det så nydelig ute, en krystallklar høstdag med blå himmel og knallfarger så langt øyet kunne se. Jeg ble så inspirert!

På gården møtte jeg Hanne, som driver stedet. Hun er ei blid dame som arrangerer alt fra bryllup til begravelser der.
Trugstad gård har fokus på høy matkvalitet, og er så snille at de deler fire av sine beste gourmethøstoppskrifter med oss! Oppskriftene, flere bilder og hele saken kan du lese i det nyeste BoligDrøm. Håper du liker den:-)






















Og dette er Hanne!

* * * * *

Her i huset var det en ganske rolig helg, for det meste tilbragt heklende på sofaen:-)
I morgen tenkte jeg at jeg skulle vise frem hekletøyet mitt.
Ha en god mandagskveld!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. N Y D E L I G !!! ♥
    Det er et fantastisk sted!! ;)) Takk for dine vakre høstbilder!!
    Håper alt er bra med deg/dere ;))
    Nyt av skjønne høstdager Jeanette!!
    Klem klem Anki

    SvarSlett
  2. Ja ,helt enig ♥ NYDELIG :)
    Nydelig sted og hjem og flott
    artikkel og bilder du har tatt ♥
    Gleder meg til å se i BoligDrøm
    Har ikke fått satt meg ned med
    noen av mine magasiner de siste
    to ukene, så jeg har masse og se
    frem til ♥ Ønsker deg en fortsatt
    fin uke, stor klem fra Mette

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!