Hvem som skjulte seg i magen og babystæsj

God onsdag! Halvveis i uka allerede!
I går var vi på rutineultralyd på sykehuset, og alt sto bra til der inne.
Jeg er nå i min 19. svangerskapsuke. (4 mnd og 3 uker)

Her et et bilde av tvillingene, det er tvilling 2 du ser profilen til, mens den runde sirkelen i høyre hjørne er tvilling 1s hode.
Vil dere vite kjønn? spurte jordmor, og det ville vi selvsagt!
Vi venter TO GUTTER!! Hurra!
Veldig moro, jeg ser for meg at de vil få mye glede av hverandre.
Så da er det bare å sette i gang med å se på lyseblå ting!

(Foto: Teddykompaniet)

Jeg har forelsket meg helt i en leverandør som heter Teddykompaniet. De har ikke nettbutikk, men selger varene sine i forskjellige butikker i norden.
De har så mange nydelige ting i duse farger.
Jeg er på jakt etter en uro som ligner denne, med med biler og helikoptre i blått. Vet du om en nettbutikk eller butikk i østlandsområde som har den?

(Foto: Teddykompaniet)

Er ikke denne søt?


(Foto: Teddykompaniet)




 
(Foto: Teddykompaniet)




 
(Foto: Teddykompaniet)




 
(Foto: Teddykompaniet)




 
(Foto: Teddykompaniet)




 
(Foto: Teddykompaniet)




 
(Foto: Teddykompaniet)

Mange nusselige, lyseblå ting altså!
Jeg har selvsagt begynt å planlegge barnerommet, og vi har allerede kjøpt senger til guttene. Vi kjøpte brukte Ikea-senger, også kjøper vi heller nye madrasser.
For en hyggelig aktivitet det er å planlegge barnerom!

Idag er det fårikål-middag hos svigers, det blir også koselig:-)
Et sikkert høsttegn!
Ha en fortsatt fin kveld!

*-* Jeanette Bækkevold *-*



Kommentarer

  1. hei!
    Se på www.arbeidshuset.no

    SvarSlett
  2. Wow! 2 gutter på vei...så spennende :))) og så mye fint fra teddykompaniet!! fant aldri sånt når jeg ble mamma til en gutt for ..ehhh..20 år siden ;)

    SvarSlett
  3. ratulerer med to gutter! Som guttemamma til 3 vil jeg bare si at du har såååå mye å glede deg til!! Klem Cecilie

    SvarSlett
  4. Skulle stå Gratulerer da.., hi,hi!

    SvarSlett
  5. hellandussan så heldig du er da,to stykker i magen - det er nok litt av et leven der inni?:)
    Og så mye fint det finnes til de små,- jeg hadde nok gått helt bananas!!! Kos deg masse fremover i svangerskapet:)))
    toveklem)

    SvarSlett
  6. Du.... Bare en liten ting. Duse farger slår ikke så veldig an hos babyer. Mer hos mødrene deres, dessverre! I begynnelsen har de ganske dårlig syn, og når det kommer liker de knæsje farger, mønstre i svart/hvitt. Og når de blir enda eldre, elsker de sånne plastikkleker som lager lyder og synger Old mac donald had a farm, til du får lyst til å knuse hele dingsen. Var det et slag i trynet for meg som satset råhardt på ull og treleker og naturlige farger?? Oh Yes! Big time...

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse med to små guttepjokker i magen:))

    og ja jeg er enig med tennfjord over her, at duse farger er pent men ikke så lurt til bebiser. jeg hadde en dus lysblå babygym til førstmann, kjempekjedelig. De vil ha farger...så denne gangen har jeg kjøpt en med masse farger og lyder og lys:p

    SvarSlett
  8. Gratulerer Jeanette! 2 herlige gutter... så koselig! :) Gutter er herlige, har to jeg.. så gode som de er! :) kos deg i tiden fremover og kos deg med planleggingen! Kos deg med fårikål :) varm klem til deg!

    SvarSlett
  9. Gratulerer med to gutter på vei! Kjempespennende! Jeg gleder meg på deres vegne. :))

    SvarSlett
  10. Gratulerer med to gutter underveis :) Min førstefødte er gutt og det er helt topp å være guttemamma, mye fart og morro! :) Det er heldigvis lettere å finne fine gutteklær og ting nå enn det var før, når gutten min var liten var det helt elendig utvalg til gutter på alle måter. Nå har man jo tilogmed knalle nettbutikker som Guttelus som har masse flott til gutta boys! *♥*

    SvarSlett
  11. Ååå, gratulerer med to gutter på vei:) Det blir sikkert kjempestas:)

    Jeg skal på UL om to uker! Veldig spent på hva det blir.

    Barnerom er supergøy! Gratulerer igjen;)

    SvarSlett
  12. Syns ikke det er lenge siden jeg satt med et lignende UL-bilde. Var så spent på å få møte tvilling 1 og tvilling 2, som også var 2 gutter. I dag er de flotte gutter på 13 år. Årene har rast av sted. Gled deg; det er kjempekoslig med tvillinger. Anne

    SvarSlett
  13. Gratulerer med to små gutter i magen. Stas! Mye fint i lyseblått ja. :)
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med to gutter på vei!:)
    Kjempe fine ting teddykompaniet har!

    SvarSlett
  15. Gratulerer! :) så spennende og koselig at du vil dele det med oss. Kjekt å se ultralydbildet...spennende!

    Teddykompaniet har virkelig mye fint.

    -Mary-Ann-

    SvarSlett
  16. Sååå koselig asså! Gratulerer med prinsene!:D Gleder meg tl barnerom innlegg;)

    SvarSlett
  17. Så gøy :D 2 gutter!!! Må være kjempestas å få tvillinger :D Nyt magen alt alt som hører med!!
    Ha en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  18. Gratulere med 2 gutter på vei :)
    Håper du er i fin form og kan nyte heile svangerskapet uten plager.
    Kose deg masse

    SvarSlett
  19. og forresten... på barnevognskilt.no har de den uroen med helikopter :)

    SvarSlett
  20. Gratulerer så masse!! Vi har 2 tvilling gutter på snart 9 mnd, bare gled deg! Gutter er morro!

    Klem Lene :)

    SvarSlett
  21. Gratulerer med to små prinser i magen =)

    Klem fra gutte mamma =

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!