Definitivt høst

Endelig har jeg fått pyntet litt på trappa mi, det er definitivt blitt høst, og lyngen er på plass.


Jeg har vært i hagen til mamma og plukket med meg epler. De som ikke var pene nok til å bli eplekake,  endte opp som dekorasjon på trappa.


På tirsdag hadde jeg besøk av mamma og lillesøster Connie, vi heklet på babyteppene og da måtte vi ha noe å kose oss med. Jeg laget ordentlig kakao på kokesjokolade, med krem og marshmellows. Ikke noe tull, liksom!

Og av mammas epler laget jeg eplemuffins.
Superenkelt og godt!
Istedenfor muffinsformer av papir, brukte jeg en form jeg har som gjør muffinsene roseformet.
Oppskrift finner du HER.
Mmmm!
Snart er min 18. uke som gravid over, tiden går veldig fort!
Det strekker og vokser og strammer overalt. Til uka skal vi på ultralyd, og jeg grugleder meg stort!

Idag blir det enkel middag her i huset, min favorittpizza Dr. Oetker med mozerella:-)
Men i morgen skal jeg lage en ordentlig god høstmiddag med kantaell og full pakke, tenkte jeg.
Det blir bra.
Ønsker deg en riktig god helg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Nydelige høstbilder!! Epler er så dekorativt og godt !!
    De rosemuffinsene dine så nammis ut ,)
    Så fin du er, du kler din mage <3 Lykke til på UL og god middag ,)
    Her blir det kun tomatsuppe a´la Toro og hjemmelagde pannekaker med Nugatti Crisp (skikkelig sundt *ler*) Er bare meg og minsten hjemme i kveld ,) Litt rart...
    Kos helg til deg og dine ;)
    Klem Anki

    SvarSlett
  2. Superkoselig ღ og veldig høst stemning
    her hos deg. Liker så godt sink og røde
    epler sammen :) Alltid kos å titte innom
    deg og bloggen din :)
    Og fine deg, herlig bilde ღ Ønsker deg
    en fin kveld videre og helg, stor klem
    fra Mette :)

    SvarSlett
  3. Så fint på trappa di! Og så vakker du er med din veksande mage. Tenkte på deg før i dag, no har eg kome rundt med alt eg planla for snart eitt år sidan ;) He-he! Ikkje alltid tidsplanen min slår til? Lykke til på ultralyden!

    God helg,
    klem E

    SvarSlett
  4. åh så fine høstbilder. likte spsielt de vannbadende eplene!
    også fint bilde av magen da!
    Skal dere vite hva det er?!:)

    ha en god helg!
    klem ellemell

    SvarSlett
  5. Kjempe flott på trappa di! Herlig høstpyntet! :) veldig flott voksende mage! Kos deg! Klemmer

    SvarSlett
  6. Utrolig koselig stil! Akkurat slik jeg liker det :) Lyng og epler gjør alt veldig høstete og koselig.

    SvarSlett
  7. Hei!

    For en koselig blogg! kom over den da jeg googlet tvillinger+ultralyd.. Jeg venter også tvillinger, i februar-12, dette er mine første barn. Spennende tider!!
    Skal følge med deg videre:)

    Hilsen Hanne,29

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!