Norges vakreste hjem


Så heldig jeg er, jeg har ikke bare fått lov til å besøke, men også fotografere Norges vakreste hjem!
Tidligere i år fikk min kollega Kjersti og jeg tips om et vakkert hjem i Sunnmøre. Det viste seg at huset var bebodd av denne søte dama:

Amalie heter hun, her med hunden Lulu.
Mange kjenner allerede til bloggen hennes Svenngården.

Nå har Boligpluss kåret Amalies hjem til Norges vakreste!
Gratulerer, Amalie!
Se hele reportasjen og flere bilder i den nyeste utgaven av Boligpluss.
























* * * * * *

Ønsker deg en vakker onsdag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Vakre vakre Amalie!
    Hurra for Svennegården!

    ..& gratulerer som en av de flinkeste fotografene jeg vet om.
    FLINKE deg :)

    SvarSlett
  2. Har lest reportasjen - nydelig hus, og flotte bilder i massevis! :)

    SvarSlett
  3. Nydelige Amalie og hennes hjem ღ
    en favoritt lenge :) Nydelige bilder
    Jeanette ღ flinke du... Ønsker deg
    en fortsatt fin dag, klem fra Mette

    SvarSlett
  4. TUSEN takk, Jeanette!
    Det er jeg som er heldig som har fått hatt besøk av en så flink fotograf. Det er dritstas :)

    Så flott innlegg altså :D
    Tuuusen takk!

    Klem!
    -Amalie

    SvarSlett
  5. nydelige bilder fra et herlig hjem :)

    SvarSlett
  6. Fabelaktige bilder av et stilrent og vakkert hjem! Likte spesielt kjøkkenbordet basert på en gammel forvokst undertrådsnelle fra symaskinen?

    Det var røft, men sikkert et mareritt å spise rundt? Med stolene konstant på vippen og foreldre som hele tiden må skjefte på barna som for en gangs skyld helt ufrivillig vipper på stolene?

    Man må lide for skjønnheten.

    Men bortsett fra det har både du og huseieren vært flinke!
    Gratulerer til dere begge:)

    B*

    SvarSlett
  7. Utrolig flotte bilder fra et nydelig hjem:))

    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!