Verdens fineste barneseng

Å jakte på skatter på Finn.no er noe av det morsomste jeg vet om. Hver gang jeg tar meg en liten pause i bildebehandlingen eller faktureringen tar jeg min faste runde: Først "gis bort", så "antikk og kunst".
De andre interessante kategoriene kommer så på rekke og rad.
I sommer har jeg gjort en del gode kupp og morsomme oppdagelser, blant annet fant jeg verdens nydeligste barneseng!

Senga er gammel og fransk, ferdig malt og patinert, og ble min til en upåklagelig liten pris!

Den skal få stå på gjesterommet, der min lille niese på to og et halvt år overnatter innimellom.
Senga har ikke standardmål, så sengebunn måtte kappes til. Madrass har jeg også kjøpt, og den skal skjæres til.



Nydelige detaljer.


Denne gamle dukken ble med hjem fra et bruktmarked i sommer.

I stolen ved siden av senga ligger noe jeg har lett etter lenge: Fuskesaueskinn!
Jeg er stor tilhenger av Dyrebeskyttelsen, spiser ikke kjøtt selv og jeg vil helst ikke ha dyreprodukter. Dette herlige teppet fra Ellos er et godt alternativ!
Teppet finner du HER .

Noen detaljer fra rommet: En søt kanin fra Ikea, mine gamle barnesko, og bokstaver fra Panduro.

Verdens søteste snegle kjøpte jeg i Tallinn:-)

* * *

Idag har jeg jobbet hjemme med bildebehandling, men skal straks ut på en morsom jobb du helt sikkert får se her senere:-)

Ønsker deg en fin-fin onsdag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Helt enig, finere barneseng har jeg aldri sett før. Den var du heldig med :)
    Ha en nydelig kveld kjære deg.
    Klemmer fra Marie :)

    SvarSlett
  2. Hei! Ja, det var en nydelig seng! Kjempelekker rett og slett:) Ønsker deg en fin dag, her skinner sola akkurat nå:) (men jeg ser på postmann pat med ungene;)) klem fra silje.

    SvarSlett
  3. Absolutt fantastisk nydelig!!! der gjorde du et kupp!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Virkelig nydelig seng :) Og så kul den sneglen var ;) Ønsker deg en fortsatt flott uke!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!