Frokost på senga

Idag fyller min kjære mann 30 år!
Hurra!
Det må selvsagt feires, og det finnes vel ingen bedre start på dagen enn frokost og pakker på senga?

Denne kona er ikke av typen som står opp 06:00 for å bake, men kjøpemuffins med pynt funker like bra:-)

Hjerteformede speilegg er enklere enn man skulle tro!
Jeg bruke en liten hjerteformet kakeform, la den i panna og kakket egget oppi. Ta vekk formen når egget har stivnet. Man kan også bruke pepperkakeformer.


Pakker hører med!


Som jeg har sagt på bloggen min før, så syns jeg det er vanskelig å scrappe "maskuline" kort.
Mye har nok med materialene man bruker, så jeg satset på røff papp og svarte kontraster.


Gratulerer med dagen, kjære!

Og til deg som leser dette: God helg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. oi..Nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet her jeg sitter og blar nedover de fine bilde dine av verdens mest romantiske frokost..
    Vi feiret 30 års dagen til mannen min på lørdag, og han fylte år søndagen etter.
    Så det ble liksom litt dagen der på for oss på søndag..Så ingen frokost på senga:(
    Huff..Får ta det igjen denne helga :)

    Takk for inspirasjon søta

    SvarSlett
  2. Gratulerer!

    Er han ikke fornøyd med kona nå, må du bytte han ut,hehe:) Superflink er du!



    Ha en fin helg, Jeanette:)

    SvarSlett
  3. Skikkelig lekker og gjennomført frokost! :)

    SvarSlett
  4. For en lekker frokost du har laget!!!!! Jeg er imponert! Fikk noe å strekke meg etter til neste bursdagsfeiring/farsdag! God inspirasjon!
    Gog bursdagsfeiring og god helg!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  5. ÅÅÅÅÅh så fantastisk!!! Ingenting er bedre enn akkurat det :):)

    SvarSlett
  6. Så koselig!!!
    Herlig det tipset om hjerteformet egg. Må prøves en gang.
    Klemmer fra Marie :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!