Hobbyrom på gang

Da var det ny uke og nye muligheter!
Helgen tilbrakte jeg på jobb på et spahotell i Sverige. Ikke det verste stedet å være:-)

Nede i kjelleren holder jeg på å ordne et kombinert hjemmekontor og hobbyrom.
Stilen der blir veldig anderledes enn ellers i huset. Dette er stedet alle mine kreative utbrudd skal skje, og da er jeg avhengig av to ting:

Orden og farger!

Stilen blir derfor moderne, og jeg vil gjerne at det skal være praktisk, koselig og inspirerende.
Lilla kommer til å bli gjennomgangsfargen, ettersom det er favorittfargen min. På veggene skal jeg henge opp bilder som inspirerer meg.
Foreløpig har jeg ikke kommet spesielt langt, rydding og organisering står på lista først, og det tar tid.

Jeg driver med scrapbooking, og holder på med å prøve å finne ut best mulig måte å oppbevare ting på så det blir orden i systemet!

Det har blitt en del handleturer til Ikea, for å si det sånn.
Disse boksene er perfekte til å oppbevare småsaker i.
Vi har laget en hylle over hobbybordet av hylleknekter og plater fra Biltema.

(Oversiktsbilder kommer senere, det egner seg dessverre ikke til fotografering i den tilstanden det er nå. Omtrent 3 cm utenfor kanten av disse bildene ser det ut som det har vært en rassia. )


Bånd og papirblomster skal oppbevares i norgesglass.

Pennesamler fra Ikea.


Før

Denne saken fra Clas Ohlsson er perfekt til å oppbevare små duppeditter i!
Men jeg syns ikke det var spesiellt fint med sort, derfor spraylakkerte jeg det hvitt.

Etter




Hvordan oppbevarer du hobbysakene dine?
Ha en fin dag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Ja, nå skal du se at Kjetil blir fornøyd! :-)

    SvarSlett
  2. God ide :) Likte måten du organiserte de små tingene dine :)

    SvarSlett
  3. Jeg suger til meg inspirasjon! Gleder meg til å få se mer... har også litt organisering på gang... trenger derfor tips!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se mere.
    Takk for tips om den saken fra Clas Ohlsson.
    Jeg oppbevarer hobbysakene mine i kurver og oppbevaringsbokser fra Ikea som er plassert i en bokhylle. Ser ikke akkurat pent ut, så trenger en makeover etterhvert. Da er det kjempe kjekt å ta med seg noen tips på veien :)
    Takker også så mye for koslig kommentar og svar på objektiv spørsmålet mitt!
    Natti natt til deg.
    Klem fra Marie :)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Så bra med orden. Gleder meg veldig til ting blir skikkelig i orden her. Her rives og bygges det både ute og inne. Men vi har det bra! ;O)

    Jeg kom inn hit via ET SUKKERTØY FOR ØYET. Så fine bilder og jeg ser jo her at du har peil på foto!

    Tusen takk for titten! (Og jeg blir bitte-litt-grann nyskjerrig på hvordan det er å jobbe som freelance fotograf...! ;O)

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  6. Ser det er lenge siden innlegget ble lagt ut, men du vet ikke tilfeldigvis om de fortsatt selger sånn skuffe ting? Eller hvor jeg evt kan få tak i det? Super smart med de syltetøyglassene også. Elsker bloggen din :D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!