Sukkertøy for øyet

I sommer var jeg og journalist Kjersti Lunnan Aass på besøk hos Ida Susanne. Hun bor i en loftsleilighet i Prinsessegata i Skien. Hjemmet hennes er stappfullt av pastellfarger og gode idéer. Nostalgi og farger er stikkord som passer fint for å beskrive stilen hennes. Ida Susanne er like søt som leiligheten sin, og hun lager verdens beste kaffe! Og i tillegg har hun verdens søteste, lille hund: Wilma.
Mange kjenner henne nok fra bloggen Sukkertøy for øyet. (som du finner HER )

Resultatet av besøket kan du se på trykk i ukens Kamille!










Verdens skjønneste Wilma:-)


*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Weeeeee:)
    SÅ morro Jeanette, dette er SÅ STAS

    Tusen tusen takk skal du ha, du tar nydelige bilder :)
    Er det mulig å få noen på mail forresten?
    Hadde vært morro å ha bare:)

    Klem fra meg og WILMA

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder av et skjønt hus! jeg abonnerer jo... hvorfor har jeg ikke fått bladet.... undre, undre... vil beundre de vakre bildene!
    Klem

    SvarSlett
  3. Har lest den reportasjen, kjempe fin.... Og du tar fantastiske bilder, er selv fast følger av søteste ida susanne.... Så det var gøy....
    klem victoria

    SvarSlett
  4. Så fine bilder du tar! Har sett hjemmet før på bloggen hennes, og det er virkelig et herlig hjem!

    klem Nina

    SvarSlett
  5. Hun har en nydelig blogg - skikkelig innspirerende ;) Koser meg masse når jeg er innom der !!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!