Mine kreative venninner

I helgen hadde jeg selskap med gode venner i anledning min andre 29-årsdag:-)
Og jeg har noen ufattelig kreative venninner! Ingenting er så hyggelig som å få noe hjemmelaget. Det er så rørende å tenke på at noen har brukt tid på akkurat deg!
Jeg blir superinspirert og får lyst til å prøve å lage alt selv:-)

Disse nydelige pulsvarmerne fikk jeg av Tanja.



Tanja driver også med scrapping, og denne søte vesken/esken hadde hun laget av en eske fra en butikk.

Og ikke nok med det! Hun har laget denne også!
Denne esken er bare så ufattelig nydelig. Den er spekket med detaljer.
Jeg trodde det var en helt vanlig boks, til jeg...

... Åpnet den! Da ble jeg målløs! Boksen er full av søte bilder og tekster!

Utrolige detaljer! Bare se på de to nålene i en liten heklet bit hun helt sikkert har heklet selv:-)

Men jeg har flere kreative venninner jeg!

Dette armbåndet er laget med makrame-teknikk, og det har Stine laget! Utrolig kult, og visstnok kjempeenkelt å lage. Det har jeg lyst til å prøve!


Og dette armbåndet er laget med perler, kunstneren er Hilde. Helt nydelig, og jeg er ikke noe særlig fan av lilla og engler, neida!:-)

Tusen takk til alle mine kjære, kreative venninner:-)

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!