Farger!

Når det er så hvitt og kaldt ute glemmer jeg nesten hvilken effekt farger kan ha på humøret!
Jeg har lagt merke til at det blir mye knæsje farger fremover, spesiellt på interiørfronten!

Selv er jeg på shabby chic-kjøret, som ikke er spesiellt fargerikt, men jeg lar meg alikevel inspirere av disse fargerike bildene!

Jeg ser stadig ting som inspirerer meg når jeg beveger meg rundt i verden
og da bare MÅ jeg ta et bilde! Her var mobilkameraet det eneste jeg hadde tilgjengelig,
men dette er ihvertfall fra Indiska, er ikke fargene fantastiske?

Indiska.

Denne søte muffinsholderen er fra Kremmerhuset. Muffinsene er smykkeskrin!

Min venninne Tanja er en racer på hekling, og i tillegg er hun supergod på fargekombinasjoner.

Fargene er bare deilige å se på, ikke sant?

Og her kommer flere inspirerende fargerike bilder!

Ha en fortsatt fargerik onsdags kveld:-)

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Det var da et deilig fargerikt innlegg. Og takk for farge-kompliment!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!