Før og etter, del 3: Gangen

Her kommer siste bidrag i før og etter-serien for denne gang.
Og nå er det gangen sin tur!

Før    16.03.2008

Etter     26.02.2010


09.05.2008: Opprinnelig var det 8 dører i gangen! (Et lite vindfang med dør, en liten do med dør, et lite bad med dør, dør til to soverom, dør ned til kjelleren, dør til kjøkkenet og dør til stua)
Vi rev alt og bygget en mer åpen løsning!

11.03.2009: Kjellertrappa var helt stengt igjen, vi rev veggen og bygget en halvvegg isteden.

26.02.2010: Gangen sett fra en annen vinkel.

Jeg begynner å føle meg litt groggy, spørs om det ikke er en liten forkjølelse på gang, så her blir det bare avslapning idag.
Fin søndag til deg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Hei! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Så flott gangen deres ble! Lekkert!
    Har lagt meg til som følger. Du viser utrolig vakre bilder! :)
    God bedring! Med vennlig hilsen Mona

    SvarSlett
  2. Wow, det ble en helt annen gang! Kjempe fin!

    SvarSlett
  3. Det var litt av en forandring ja! Kjempefint :) Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  4. Kjempeforandring! Lekkert ble det! Så spennende å jobbe som frilansfotograf da... jeg er journalist, og må også ta bildene mine selv i den avisa jeg jobber.. men skulle gjerne hatt mer fotopeiling.. :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!