Før og etter, del 2: Stua

Da var det klart for del 2 i serien "før og etter"!
Denne gangen er det stua sin tur.
Jeg er så heldig at jeg er gift med en ekte handyman, og det er han som har gjort alt selv, med litt hjelp fra familie og venner:-)

Før      12.01.2008


Etter     26.02.2010



13.01.2008: Rivingen har startet!

16.03.2008: Det meste er revet.

09.05.2008: Gjenoppbyggingen er begynt!

15.03.2009: Gipsplater og sparkling endelig ferdig!
Dette var definitivt den lengste og tøffeste perioden i oppussingen.

10.04.2009: Peisen er ferdig murt, og maling på plass!

10.04.2009: Vi legger varmegulv.

23.04.2009: Gulv ferdig!

10.07.2009: Stua begynner å ta form, og vi har fått sofa!

26.02.2010: Slik ser stua ut idag. Vi er kjempefornøyd! Men det ligger mye jobb bak:-)

Jeg kan ikke si jeg lengter tilbake til sparkleperioden akkurat:-)
Vi bodde nemlig i kjelleren mens vi pusset opp i første etasje, det vil si at ALT vi eide var dekket av et fint, lite lag gipsstøv! (inkludert katten!)

Idag skal jeg ut og spise og feire svigerfars 60årsdag!
Håper du får en trivelig lørdag du også!

*-* Jeanette Bækkevold* -*

Kommentarer

  1. Så flott stuen ble!!

    SvarSlett
  2. wow!
    for en nydelig stue. helt min smak! Det er den fargepaletten jeg har i hodet mitt for min stue, som vi skal ta fatt på i sommer :)
    Nyyydelig! :)

    SvarSlett
  3. Du verden så mye fint du har inne hos deg. Du er meget god til å ta bilder. Det er en fryd for øyet. Her har jeg kost meg lenge i dag.

    Før og etter bildene dine er veldig fine. Interessant: )

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!