Vinneren av julekonkurransen del 2/3

God tredje søndag i advent!
Da har jeg ved hjelp av random.org trukket denne søndagens heldige vinner av et årsabonnement på BoligDrøm og vinneren er..........


Gratulerer så mye!



Fortvil ikke, på tirsdag lanserer jeg en ny konkurranse og ny mulighet til å vinne BoligDrøm for et år:-)


* * * * *


Her er det nyeste magebildet, jeg er nå straks 31 uker på vei med tvillingene. (7 1/2 måned.)
Jeg har vært veldig heldig og har hatt en fantastisk svangerskap!
Det begynner selvsagt å bli tungt nå, og jeg har de vanlige svangerskapsplagene, men det gjør meg ingenting.
Det er bare så fantastisk å være gravid!
Målet er å holde de inni der lengst mulig, minst til uke 35, da det alltid er fare for prematur fødsel med flerlinger. Nå er det ikke lenge igjen til det målet er nådd:-)

Ellers går det fremover med oppussingen her i huset!
Endelig begynner det å skje store ting som syns. Vi har hatt flislegger her, og han er nesten helt ferdig med den lille doen vi pusser opp. Bare litt fuging gjenstår, så kan baderomsmøbler og do settes opp.
Jeg må si jeg gleder meg veldig til det, da jeg foreløpig må fly opp og ned kjellertrappa når jeg skal på badet, og det blir jo ikke få ganger i døgnet når man er gravid med tvillinger:-)
Når jeg har kommet meg opp den trappa, høres jeg ut som en som nettopp har løpt tre mil... Hehe:-)

Nå holder gutta her på med siste strøk maling på kjøkkenet, så skal mannen min begynne med å legge varmekabler på gulvet. (Han er elektriker.)
Digg!

Da vil jeg bare få ønske deg en hyggelig førjulskveld!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Utrolig hvor tiden flyr, snart er de to små miraklene dine ute og kjøkkenet ferdig ;) får håpe sistnevnte før førstnevnte såklart da :D Du kler graviditeten veldig godt *♥*

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren. Så flott premie (så jeg blir vel med i neste runde også).
    Det er også morsomt å lese om hvorden det er å gå gravid samtidig som man bor i en byggeplass. Er slitsomt kan jeg tenke meg.
    Gleder meg til å se hvordan det blir hos deg hvis du velger å vise det frem ;).
    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Så nyyydelig babymage :D
    Tenk at det befinner seg to skatter inni der, to ulike individer som gi deg så mye glede :D
    Det er så fantastisk :))
    lykke :D

    Hilsen Kine!

    SvarSlett
  4. Å kjempeherlig:)
    Kan skjønne at det begynner å bli tungt nå ja.
    Lykke til videre med både graviditet og oppussing. Husk å ikke holde på for hardt da:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Herlig magebilde :-D
    Masse lykke til fremover,
    tenk at 2 fantastiske små koser seg inni der`a ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!