Vinneren av julekonkurransen, del 1/3

God 2. søndag i advent!


Håper du koser deg med gløgg og klementiner og tente lys. I går var jeg på det årlige julebordet med syklubbjentene, og det var veldig koselig. Vi var først på show med Linn Skåber i Lillestrøm (veldig bra show!) og deretter samlet vi oss hos min svigerinne og spiste mat og koste oss.

Idag er det litt "dagen derpå", enda jeg ikke drakk en dråpe alkohol, selvsagt, men min  tvillinggravide kropp begynner å bli tung og orker ikke så mye lenger:-) Så idag har jeg sverget til de tre P'er:
Pysj, pledd og peis. Herlig!

* * * * * * *


Men så til resultatet av den første av i alt tre julekonkurranser på bloggen min denne julen!
Hver søndag frem til jul trekker jeg en heldig vinner av et årsabonnement på BoligDrøm.
Som vanlig har jeg brukt random.org til å hjelpe meg med trekningen, og den første heldige vinneren ble:

Tam-ta-ra-ta-ra-ta-ra.......


Gratulerer så mye:-)
Ny mulighet til å vinne et årsabonnement på BoligDrøm kommer tirsdag, så følg med.
I mellomtiden må du ha en hyggelig søndag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Så heldig du er som får to gutter på en gang!!!
    Liker veldig godt bloggen din og er ofte innom for å ta en titt. Masse lykke til med babyguttene og håper du får en fin advendtstid!!

    SvarSlett
  2. Så gøy at jeg vant:)) Tusen takk:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!