Jukekonkurranse, del 2/3

Her kommer del 2 av i alt 3 julekonkurranser på bloggen min denne julen:-)
Du kan vinne et årsabonnement på interiørmagasinet BoligDrøm!

Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar på dette innlegget.
Trekningen gjøres søndag 11. desember. Meld deg på før kl 14:00.
(Husk å skrive epostadressen din, hvis du ikke har blogg selv.)
Lykke til!

* * * * *

PS: Lyst på en kul industrilampe til jul?

Jeg har flere til salgs, sjekk annonsen på Finn HER!

God tirsdag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Jeg vil gjeeerne ha abonnement på BoligDrøm. Ja takk! :)

    SvarSlett
  2. Åh, det bladet er jo bare helt fantastisk! Hadde vært kjempe kjekt å hatt det gratis i et år. Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Det ønsker jeg meg :-D
    Jeg er selvsagt med!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. Jeg prøver lykken, BoligDrøm er en favoritt! :

    Klem Frøken H

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne være med ;)
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg kunne trenge et abonnement :)

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne være med.Flott premie! :-)

    SvarSlett
  8. Jeg er gjerne med i trekningen :)

    /Kristine
    (k_stordal@hotmail.com)

    SvarSlett
  9. Jeg er med igjen..denne gangen skal jeg vinne..håper jeg:)
    Klem fra Stine
    (stinealice@hotmail.com)

    SvarSlett
  10. Jeg prøver lykken igjen :-)
    Fortsatt god førjulstid!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  11. Jeg er med:)
    Juhuu endelig kom det litt snø på Østlandet og:)

    SvarSlett
  12. Så klart jeg er med,,,,Bolig drøm er blitt min favoritt,,,,,
    Anne

    SvarSlett
  13. Jeg vil gjerne prøve lykken :D

    Tone
    toneja@live.no

    SvarSlett
  14. Jeg slenger meg på. Nydelig reportasje her over - gleder meg til å komme hjem å lese bladet.

    SvarSlett
  15. Krysser fingre og tær...

    SvarSlett
  16. Jeg vil veldig gjerne være med =)

    SvarSlett
  17. Krysser fingrene igjen jeg.
    Spennende med konkurranser.

    SvarSlett
  18. Ønsker gjerne abonnement:) slenger meg på. Nydelig julereportasje forøvrig:)

    SvarSlett
  19. Jeg vil gjerne være med i trekningen av en så fin premie : )
    Marte (Epost: m.e.holm@online.no)

    SvarSlett
  20. Jeg er GJERNE med, så utrolig morsomt at du hadde en konkurranse første gang jeg er innom siden din! Hihi :) Håpehåpe! :) Klem

    SvarSlett
  21. Jeg er med :)

    Kusine Stine (stinebr@hotmail.com)

    SvarSlett
  22. Jeg er med ;)
    Synes alle Jeanette'r burde få ett slikt abb ;))

    SvarSlett
  23. Jeg vil gjerne delta:-)

    Cecilie Kult

    SvarSlett
  24. Jeg er med. Tante Bente <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!